Hardware versie VU+ Duo (1e gen, of 2e gen)

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Hardware versie VU+ Duo (1e gen, of 2e gen)

      Beste leden,

      Ik heb begrepen dat er van de VU+ duo verschillende hardware varianten zijn.
      Zo is er bij de 2e generatie de mogelijkheid om opnames vanuit deep sleep te laten uitvoeren.

      Nu heb ik een winkel gemaild, en gevraagd welke versie zij verkopen.

      Dit is het antwoord:

      "die Ware ist mit der Hardwarerevision 2.3 aktuell."

      Nu heb ik echter het vermoeden dat het om de firmware gaat, en dat hij het niet over de 1e of 2e generatie heeft.

      Dit is namelijk wat ik gevonden heb over de 2e versie:

      Hinweis zur "Deep-Standby" Timeraufnahme :

      Ältere Produktions Versionen des Vu + Duo hatten das Problem, das aus dem "Deep-Standby" Modus herraus keine Timeraufnahmen gestartet werden konnten.
      Davon betroffen sind die Seriennummer von MSA5200001 bis MSA5201500.


      Overigens, ik kan gewoon de vu in duitsland kopen?
      En dan toch de canaldigitaal pas werkend te krijgen?
      Krijgt de pas dan ook zijn updates wel binnen? (Van horen zeggen krijgt de pas namelijk updates binnen?)


      Alvast bedankt!
    • "die Ware ist mit der Hardwarerevision 2.3 aktuell."


      dit is de laatste harware versie op dit moment heb ik zelf ook.
      Ja CD kaartjes lopen zonder problemen met CCCam en de updates komen ook perfect binnen


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Voor de gebruiker maakt de hardwarerevisie niet uit: er is nooit een "echte" revisie geweest.
      De verschillen bestaan alleen maar omdat op een gegeven moment een bepaald componentje niet meer te krijgen is, en dus door een andere moet worden vervangen: dat levert zo de volgende "revisiestand" op.

      Sterker nog: als bij een reparatie het moederbord wordt vervangen, heb je goed kans dat je de oudste revisie krijgt, omdat die bij de introductie door de leverancier/importeur op voorraad zijn genomen. Maar nogmaals: dat maakt geen enkel verschil.
      VU+ UNO/DUO/Ultimo/Solo2/ET5000/ET9200/TM Twin/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 555, 600, 900 & 1100

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von VU+ NL ()

    • Nee, dat is de aanwezigheid van een RTC (Real Time Clock) in het frontpanel, wat op zich los staat van de hardware revisie (hoewel het natuurlijk bij de oudste revisies zo was dat deze niet is ingebouwd). En via de importeur kan die RTC alsnog worden ingebouwd, als dat niet het geval is.
      VU+ UNO/DUO/Ultimo/Solo2/ET5000/ET9200/TM Twin/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 555, 600, 900 & 1100