Opgelost : Nieuwe VU+, probleem met Canaal Digitaal

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Opgelost : Nieuwe VU+, probleem met Canaal Digitaal

      Ik ben een onervaren gebruiker, volledige gefrustreerd door de brakke (door CD gecertificeerde) philips hd8121, die gisteren ook nog eens defect gegaan is.
      Direct een VU+ Duo aangeschaft. Vandaag binnengekregen en uiteraard geinstalleerd. Alles volgens de handleidingen hier gedaan.
      VTI-2.3 geinstalleerd, cccam 2.2.1 en de config binnengehaald. Op de FTA's perfect) beeld, maar op canaal digitaal niets.
      Daarna geprobeerd met VTI-2.2 en cccam 2.2.0, maar helaas hetzelfde resultaat.
      Mijn CD kaart zit in het bovenste slot, met de chip aan de onderzijde (de oranje kaart die het tot eergisteren nog prima gedaan heeft).
      CCcam.cgf staat keurig in \etc
      Voor de zekerheid daar ook de waarde SECA HANDLER: 1 ingezet en daarna herstart.

      Heeft iemand een idee wat ik verkeerd kan hebben gedaan??

      Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von ieskorp ()

    • RE: Nieuwe VU+, probleem met Canaal Digitaal

      :331: Het werkt !!!!
      Bleek aan de kaart van Cd te liggen. Heractiveren deed wonderen.

      Nogmaals dank aan iedereen die heeft meegewerkt aan de duidelijke handleidingen (mede namens mijn vrouw ;)
    • doet ons deugt dat er gebruikers zijn als jij die ook een bedankje schrijven als ze hun probleem hebben weten op te lossen mede door te lezen hier op het forum ;)


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ