Opgelost: Standaard map opnames wijzigen

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Opgelost: Standaard map opnames wijzigen

      Is het mogelijk om de standaard map waarin opnames worden opgeslagen te wijzigen? Mij lukt het nml. niet.
      Ik probeer het via Menu, Instellingen,Systeem, Opname paden, Standaard opname locatie. Die staat nu op /hdd/movie. Hier heb ik een nieuw map in aangemaakt. Die zie ik in het scherm 'Select Location', tesamen met de optie <Bovengelegen map>, maar ik kan hem niet selecteren.

      Daarnaast, als ik een map heb (in /hdd/movie) en daar even een opname naar toe verplaatst, dan zie ik bij het opvragen van de lijst met opnames wel de opnames die zich in /hdd/movie bevinden, maar ik zie de map niet, laat staan dat ik daar dus naartoe kan zappen. Wie weet er raad?

      Ik gebruik VTI 2.3 van 28-12-2010.

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von ieskorp ()

    • RE: Standaard map opnames wijzigen

      Volgens mij (weet het niet zeker, ik gebruik niet het vti image) kun je je opname pad wijzigen met je channel knop.
      [b][i][color=#ff0000]Vu Solo 4K/Vu Solo SE V2/VisiosatBigsat 19.2E-13.E-23.5E-28.2E/Stora Netgear Nas.[/color][/i][/b]
      [b][i][color=#000000]Logitech harmony 700/650/300 [/color][color=#0000ff]OpenPLi/VTI[/color][/i][/b]
      HumaxIR-FOX-Humax iIRHD-5300C/SAMSUNG GALAXY 7 EDGE ;thumbup:
    • als je in het menu bent van de opname paden moet jee eens blaue toets proberen bookmark entfernen in het VTi Image


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Dat heb ik ook al geprobeerd, je verwijdert dan de huidige instelling (markeerpunt). Maar daarna kan ik nog steeds geen andere locatie opgeven/aanwijzen. Ik krijg dan de melding: Ongeldige locatie.
    • Het is nu wel gelukt! Het is een combinatie van jullie suggesties. Eerst met de blauwe knop de huidige locatie wissen en daarna met de channelknop naar de getoonde opties en de nieuwe locatie selecteren.

      Ik ben helemaal blij :D
    • Ik heb eerst de gewenste map 'Algemene opnames' aangemaakt (in de reeds bestaande mao /hdd/movie).
      Vervolgens naar Menu, Instellingen, Systeem, Opname paden. Hierna Standaard opname locatie geselecteerd (Ok). Je komt nu in het scherm Select Location.
      Druk nu op 'Channel +' Je komt daardoor in het bovenste deel van het scherm terecht waar je naar de betreffende map kunt lopen. Als je die geselecteerd hebt druk je op Blauw. De map wordt toegevoegd als markeerpunt. Druk tenslotte op Groen om de map ook daadwerkelijk te selecteren en om terug te keren naar het scherm. Hier zie je dat de standaard map is gewijzigd.

      Succes.
    • Nee dus, ik heb dus de mappen hdd/movie hdd/movie/kinder en hdd/movie/speciaal aangemaakt (althans de laatste 2) maar je kan daar op de speler nooit naar toe, ook niet bij instellingen opnamepaden. Map niet beschrijfbaar.

      Ik heb nu alle films in die andere mappen weer terug gezet naar de hdd/movie en die films staan er echt want met mijn mac kan ik er zo bij maar in de lijst op de speler staan de teruggeplaatste films er niet.

      Ik vrees dat ik dus terug moet naar de image die ik eerst had, die was minder uitgebreid maar daar kon ik wel de films in verschillende mappen zetten.