instal ccam 231 op ultimo 4k

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Gewoon met Oscam doen, is niet zo moeilijk en ik help je daar wel bij (en die staat op de feed dus makkelijker installeerbaar), ook wat betreft de share zal ik je helpen, bij de CCcam kan ik moeilijk zeggen wat fout gaat...
      Als eerste Oscam installeren en de Oscam Butler.
      Vervolgens met de Oscam Butler gewoon een basis configuratie maken met als interne reader Canal Digitaal (Seca3) (de tweede interne reader kan je uitschakelen).
      Vervolgens Oscam starten.
      Daarna naar de Oscam webinterface gaan (vuultimo4k:83) en daar naar files -> oscam.server.
      Daar overal waar 60000A (weet het aantal nullen nu niet vanbuiten) staat (denk op 2 plaatsen, ident en provid als ik mij niet vergis) dit vervangen naar 60000C.
      Opslaan en Oscam opnieuw starten, dan zou het lokaal al moeten werken, de share doen we daarna nog.
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!

The post was edited 1 time, last by Clemens ().

• Dat hij dit niet onthoud is normaal, hij maakt bestanden aan, maar onthoud zelf niet wat je de vorige keer gekozen hebt bij het aanmaken van die bestanden.
      Als oscam gestart is (controleer dit) zou de link moeten werken, indien niet kan je ipadres proberen ipv de hostname, werkt uiteraard ook.

Dat het nog niet werkt voorlopig is normaal, je moet eerst die aanpassinng nog doen van het oscam.seever bestand zoals verder boven veschreven.

Ps sorry voor het late antwoord was gaan slapen ;sleeping:
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!

The post was edited 3 times, last by Clemens ().

• kunnen wij is belle

ident = 0100:00006c
      hier stond een a een c van maken is dit alles hoe sla je dit op
      het staat alleen bij ident er is geen provid kan dat

alles werkt danks maar zou graag eens belle
    • VU+ duo 4k gekocht als vervanging van mijn xtrend 9000, nu krijg ik de Oscam niet werkend.
      met Oscam butler config aangemaakt alles in de server gezet en beeld blijft zwart.
      met cccam geen probleem alleen veel langzamer>

wil toch het maximale uit de box halen en Oscam gebruiken

overigens heb VTI 14.0.1 er op staan
    • En welke Ziggo kaart heb je? De 0604 of de 0606?
    • Is 192.168.1.10 het IP van de VU?
      Is OSCam geactiveerd en heb je een geschikte configuratie gemaakt met OSCamButler?
      OSCamButler (ab VTI 6.x.x) Support Thread

translator
      An alle Neulinge und auch einige alte Hasen: Bitte denkt an eine Sicherung.
      BackupSuite und Image-Backup sind kein Hexenwerk, und ruckzuck erledigt!

The post was edited 1 time, last by TomKruhs ().