Standaard Deep Sleep ipv Standby ?

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Standaard Deep Sleep ipv Standby ?

      Weet iemand of er een manier is de VU+ Duo zo te configureren dat hij standaard in deep sleep gaat als ik hem uitzet ? Ik vindt het zonde van het stroomverbruik om hem in Standby te laten. Ik heb al gezien dat als ik de power knop langer ingedrukt hou bij uitzetten ik een menu krijg waar ik voor deep sleep kan kiezen, maar ik zou graag ergens instellen dat dit altijd gebeurt.
    • Ja, dat kan. Doe het volgende:
      Menu > Instellingen > Systeem > Aanpassen, scroll nu naar "Bij kort indrukken van power toets" en dan 2x klikken met > op de "cirkel" toets. Afsluiten met groene toets en klaar.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • Ja, het is ff wennen met een VU+, maar dan heb je ook wat. Dit vergt wel wat tijd, maar als je het onder de knie hebt, dan heb je er ook veel plezier van.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • sneller opstarten van deep sleep

      Ok, het stroomverbruik in deep sleep is 0,4 Watt. Enig nadeel natuurlijk het lange opstarten. Nu lost een pc dat op door hibernate, eg: geheugen op schijf knallen en uit, als ie dan weer boot start de pc in een paar seconden op. Is er voor de vu+ iets van een tool ofzo die dat ook kan ?
    • Ik heb er nog niets over gelezen of gehoord. Maar mij stoort het niet echt, het lange opstarten. Maak even een Senseo´tje en wanneer klaar, is het beeld ook daar. Wist niet dat ik kon rijmen, hahaha.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • RE: deep sleep

      Originally posted by minicenti
      Hoi, gaat de harddisk dan ook in diepe slaap?
      Ik weet niet meer of ik het hier al gelezen heb maar ik wil weten of de harddisk ook in rust komt.


      De HDD standby tijd kun je toch instellen als hij niet gebruikt wordt gaat hij hier na 5 minuten in standby je kunt het zelfs verkorten tot 1 minuut
      Dit kun je instellen in het HDD menu


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • RE: deep sleep

      Original von minicentigaat de harddisk dan ook in diepe slaap?

      Even voor de duidelijkheid: "Deep Sleep" is gewoon een mooi woord voor "Uit". Alles is dan uit, op de IR-ontvanger aan de voorzijde na (zodat de machine met de AB kan worden ingeschakeld). Anders zou er natuurlijk nooit een verbruik van < 1W gerealiseerd kunnen worden.
      VU+ UNO/DUO/Ultimo/Solo2/ET5000/ET9200/TM Twin/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 555, 600, 900 & 1100

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von VU+ NL ()