Uitzending gemist plugin

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Uitzending gemist plugin

      Hoi!

      bestaat er een plugin voor de vu+, waar je uitzending gemist en/of rtl sbs etc gemist kan kijken?

      helaas leverte mijn zoektocht tot nu toe niets op ...

      alvast bedankt

      Groetjes
      Fragen in der Shoutbox?
      Goethe sagte mal: ... auch ist das Suchen und Irren gut, denn durch Suchen und Irren lernt man...
      give it a chance!
    • RE: Uitzending gemist plugin

      Nee.
      VU+ UNO/DUO/Ultimo/Solo2/ET5000/ET9200/TM Twin/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 555, 600, 900 & 1100
    • Heeft zo´n plug-in überhaupt wel nut?.
      De meeste uitzendingen worden tot in den treuren toe herhaald, of je neemt ze op.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • Originally posted by Togan
      Heeft zo´n plug-in überhaupt wel nut?.
      De meeste uitzendingen worden tot in den treuren toe herhaald, of je neemt ze op.

      Als je ooit eens met HBBTV hebt gewerkt, zal je zien dat je appels met peren vergelijkt.
      En hoe je er ook persoonlijk over moge denken: het ondersteunen van HBBTV is een must. Gezien de snelle en massale opkomst ervan, zal apparatuur die dat niet doet op korte termijn eenvoudig niet overleven. Gelukkig is VU+ daarvan op de hoogte, dus ik heb best wel een beetje hoop dat dit goed gaat komen.
      VU+ UNO/DUO/Ultimo/Solo2/ET5000/ET9200/TM Twin/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 555, 600, 900 & 1100
    • Ik gebruik HBBTV momenteel op de Duitse zenders en op de Nederlandse publieke omroepen met een ET9200. Het wordt dus wel degelijk ondersteund via DVB-S. Trouwens: ook het Nederlandse Digitenne ondersteunt het.
      En nogmaals: als je het eenmaal in de praktijk hebt gezien, begrijp je dat dit fenomeen snel in opmars is.

      Hoewel ik zoals gezegd best wel hoop heb dat VU+ dit ook gaat ondersteunen, loopt men hier toch wel hinderlijk op de concurrentie achter.
      VU+ UNO/DUO/Ultimo/Solo2/ET5000/ET9200/TM Twin/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 555, 600, 900 & 1100

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von VU+ NL ()

    • Ben ik nu zo dom, of jullie zo slim?. Wat heeft HBB TV met Uitzending gemist te maken?.
      HBB TV is toch alleen voor meer info, zie: hbbtv.de/pages/about_hbbtv/hbbtv_examples.php
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • Originally posted by Togan
      Ben ik nu zo dom, of jullie zo slim?. Wat heeft HBB TV met Uitzending gemist te maken?.
      HBB TV is toch alleen voor meer info, zie: hbbtv.de/pages/about_hbbtv/hbbtv_examples.php

      Zullen we het maar op het laatste houden :D

      Er is veel informatie te vinden: kijk b.v. eens op help.publiekeomroep.nl/faqs/wat-is-hbbtv
      VU+ UNO/DUO/Ultimo/Solo2/ET5000/ET9200/TM Twin/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 555, 600, 900 & 1100
    • En hier vind je ook nog wel wat info, met o.a. wat geschikte apparatuur.
      VU+ UNO/DUO/Ultimo/Solo2/ET5000/ET9200/TM Twin/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 555, 600, 900 & 1100
    • @Vu+,

      Bedankt voor de extra info, nu maar hopen dat er een VTi-image komt met al dit moois er in.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • Originally posted by Togan
      @Vu+,
      Bedankt voor de extra info, nu maar hopen dat er een VTi-image komt met al dit moois er in.

      VU+ heeft aangekondigd met een plugin bezig te zijn; dat zal toch eerst gerealiseerd moeten zijn alvorens hobby-images dit kunnen implementeren. En dan nog maar hopen dat die plugin beter (= efficiënter) is dan hun webbrowser......
      VU+ UNO/DUO/Ultimo/Solo2/ET5000/ET9200/TM Twin/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 555, 600, 900 & 1100
    • geen commentaar van mij misbruiken / dus beter ook geen commentaar meer

      Precies en dat heeft dus ook niets te maken met de ontwikkeling van een HBBTV plugin voor de huidige ontvangers. Ik begrijp dan ook niet waarom je nu XMBC erbij haalt.

      XMBC is een geheel ander besturingssysteem (respectievelijk applicatie): die vereist bovendien geheel andere hardware. Een systeem ook dat de nodige ontwikkelingstijd zal vergen, zowel qua hard- als qua software.
      VU+ UNO/DUO/Ultimo/Solo2/ET5000/ET9200/TM Twin/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 555, 600, 900 & 1100

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()

    • Originally posted by VU+ NL
      geen commentaar van mij misbruiken / dus beter ook geen commentaar meer

      Precies en dat heeft dus ook niets te maken met de ontwikkeling van een HBBTV plugin voor de huidige ontvangers. Ik begrijp dan ook niet waarom je nu XMBC erbij haalt.

      XMBC is een geheel ander besturingssysteem (respectievelijk applicatie): die vereist bovendien geheel andere hardware. Een systeem ook dat de nodige ontwikkelingstijd zal vergen, zowel qua hard- als qua software.

      Ik begrijp even niet wat er loos is, maar alle postings van TonskiDutch (waarin hij aangaf dat HBBTV niet mogelijk is) zijn ineens uit dit draadje verdwenen; hierdoor hangt alles als los zand aan elkaar.

      De posting waar ik naar refereerde was
      Originally posted by tonskidutch
      @VU+ NL,

      Hetgeen ik weet over een aankondiging is de:
      - VUplus XBMC (mei 2011)
      dat is een speciaal apparaat welke nog op de markt moet komen, als dat nog relevant is sind haar aankondiging op ANGA.

      Dus zeker niet een der huidige VU+ satellietreceivers / modellen of types en ook zeer zeker niet met vergelijkbare firmware die destijds, destijds een die onder voorbehoud aangekondigd werd op de ANGA over de XBMC machine welke de optie voor HBBTV zou krijgen.

      Daar heb ik dus zeker niets uit misbruikt!
      VU+ UNO/DUO/Ultimo/Solo2/ET5000/ET9200/TM Twin/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 555, 600, 900 & 1100

      Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von VU+ NL ()