Vu+ tv opnames opeens weg

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Vu+ tv opnames opeens weg

      Ik wil graag tv opnames maken met mijn Vu+. Het is gelukt om een map van mijn NAS te koppelen en daarin ook de opnames op te slaan. De opnames waren succesvol en konden zowel vanaf pc als de Vu+ zelf afgespeeld worden. Dit was afgelopen maandag.
      Nu ging ik vandaag weer in de map kijken waar de opnames zaten en die is nu leeg. Mijn tv opnames zijn dus weg. Zie ik iets over het hoofd? Is er een instelling in de Vu+ die na een bepaalde tijd opnames verwijdert of de map leeg maakt. Mijn NAS heeft die instelling niet voor die map.
    • Nee, die is er niet.. Als je via een PC/Laptop kijkt in die map, is hij dan ook leeg? Weet je zeker dat het fysiek in die map van de NAS geschreven is en niet naar een Symlink die NAS heet?
    • De map is ook leeg op laptop / pc. Ook op de NAS zelf. Ik heb die map speciaal voor opnames gemaakt. Eerst kreeg ik de koppeling met de NAS niet voor elkaar. Toen heb ik deze tool gebruikt AutoFS-Assistent-V1.0.2.5. kan het daaraan liggen?
    • Geen idee. Ik gebruik daarvoor de optie Browse Network....