Black image with timer recording

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Daarmee los je opname probleem op! Met een losse kaart kun je via softcam kijken en opnemen tegelijk. Je nieuwe box heeft twee ingangen die je beide van aparte coax moet voorzien. OScam als softcam erop en configuratie voor Canal Digitaal smartcard erop. Klinkt misschien als een uitdaging, maar valt in praktijk reuze mee.
    • Zoals al eerder aangegeven in dit topic, ben ik een volledige leek op dit gebied (62 jaar en redelijk digibeet ?( ) Zou jij mij dan hierbij kunnen assisteren als ik zo'n kaart heb weten te bemachtigen? Voor mij is het namelijk ook in de praktijk een heuse uitdaging. En dat is een understatement hahaha :D
    • Ik kan dat hier voor je regelen. Ik heb hier nog een kaart van een persoon die inmiddels is overleden. Als je nog familie hebt in Nederland die de betaling voor je doen kan,kan ik middels dat overnameformulier de kaart op je naam zetten. Canal Digitaal vereist een NL adres en bankrekeningnummer.

      Mocht dat een mogelijkheid voor je zijn, geef dan hun e-mail adres en ik stuur dat formulier naar hen op..
    • Hey mimisiku!
      ik heb mijn eigen account aangemaakt, we hebben eergisteren contact gehad via het account van mijn man (#Gunnie) maar die heeft zijn PC nu zakelijk nodig.

      ......Ik kan dat hier voor je regelen. Ik heb hier nog een kaart van een
      persoon die inmiddels is overleden. Als je nog familie hebt in Nederland
      die de betaling voor je doen kan,kan ik middels dat overnameformulier
      de kaart op je naam zetten. Canal Digitaal vereist een NL adres en
      bankrekeningnummer.
      Mocht dat een mogelijkheid voor je zijn, geef dan hun e-mail adres en ik stuur dat formulier naar hen op..

      Ik zie nu ineens dat je inmiddels een bericht had geplaatst voor ons! :P
      Wij hebben zelf nog een Nederlandse bank en ik kan het adres van onze zoon opgeven die in ons oude huis woont in NL.
      Is dat een idee? Vertel maar hoe we het dan verder kunnen regelen! Many thanks!

      Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von Miekie ()

    • Ik heb nog een kaart hier liggen. Die zou je via je zoon kunnen overnemen..
      Je kunt een nieuwe kopen,maar dan moet je eerst bij Canal Digitaalvragen of ze die nog willen activeren…
      Die kaart van mij mag je gratis hebben €99 is een woekerprijs! Als je een email stuurt stuur ik je het overnameformulier.

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von mimisiku ()

    • Wat ontzettend lief van je!! :happy4:
      Wel gek dat canaldigitaal ineens een NL adres nodig heeft, nu zijn we namelijk ook abonnee op ons Franse adres, maar dat heeft zeker te maken met die andere kaart?
      Hoe kan ik je via dit forum mijn emailadres sturen? Gewoon in een post?

      Of een Frans adres + bankrekening nu ook gaat weet ik niet. Mijn info stamt uit 2012… Je kunt via pm een berichtje sturen. Ik heb info nasr Gunnie gestuurd. Naar Miekie werd niet toegestaan… Als je de mail van Gunnie lezen kan, kun je via hem een berichtje terug sturen….

      Ik ga mijn man wel even lastigvallen op zijn PC en kijken of het dan lukt om een pm te sturen via zijn account! :)

      Edit hgdo:Bitte nicht mehrere Beiträge direkt nacheinander erstellen! Du kannst einen Beitrag 3 Stunden lang bearbeiten und ergänzen.