Rare ondertiteling bij NL series

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Rare ondertiteling bij NL series

Ik heb een VU+ Duo 4K SE met daarop de laatste VT image .
      Voor het afspelen gebruik ik de Mediaplayer plugin.

Bij het afspelen van buitenlandse series/films met ondertiteling worden de subs goed in het NL weergegeven
      Sinds kort heb ik bij het afspelen van NL series het volgende probleem:
      In een aflevering wordt zowel Turks als Nederlands gesproken. Het Turks wordt keurig vertaald en worden de subs prima en juist getoond.
      De NL gesproken tekst verschijnt echter in de vorm:

<font color=ÿellow">Ik moest hem spreken!</font>
      De tekst moet dan in het geel worden getoond als "Ik moest hem spreken!"

Ik heb alle instellingen mbt de subs geprobeerd, de Media player ge-deinstalleerd en weer geinstallerd.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Bedankt
    • Thanks for your answer. No, it has nothing to do with the sender or company.
      When I play the movie with VLC it works fine.
      It was OK a few weeks ago, so I think it is somewete a setting that has changed (by me or...?)
      I installed also some other player plugins and it was the same problem.

Thanks in advance
      Henri

And the same happens when I use Movielist
    • Flipper1960 schrieb:

<font color=ÿellow">Ik moest hem spreken!</font>
      dat was een tijdje geleden een foutje in de mediathek na de download werden de subs bij weergave niet correct weergegeven. Dat is geen fout van de Vu+ of VTI dat is een fout van de Mediathek.

p.s.

heb je de laatste versie erop ( zie de plugin ARD und ZDF Mediathek thread )
      :D keine kohle mehr :D

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()

• Nooit ervaren (maar ik gebruik geen ondertiteling). Wellicht is de ondersteuning voor alternative ondertiteling niet ingeschakeld...
    • The right picture shows exact my problem

Dibagger schrieb:

And VLC shows the text in yellow? Hard to believe, because "ÿellow" is certainly not a valid color name.
      See the image. Same file with font color yellow and shown and played in VLC
      Bilder
      • vlc1.jpg

371,12 kB, 1.965×1.208, 10 mal angesehen
    • The image on the right is from the Mediathek plugin and some of the servers were you can download the film or series + SRT files (subtitles) show these faults.

Though you don't tell us what media files you use, what the source is of that media file which you replay with the scrambled subtitles.

You might check your settings regarding the subtitles in the receivers webinterface.

:D keine kohle mehr :D

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()