Vu+ solo 4k

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Hoewel dit forum Vuplus Support heet, is het eigenlijk het VTI-forum. Dit gaat over de VTI-Image. Er zijn maar weinig mensen hier op het forum die OpenPli op hun box hebben.

      Als je vragen hebt over OpenPli, moet je die stellen in het OpenPli forum. Daar zijn veel meer mensen die bekend zijn met OpenPli en iets kunnen zeggen over je probleem.
    • Je kunt eenvoudig controleren of het werkt met de originele image (http://code.vuplus.com).

      Als het daarmee ook niet werkt, is het waarschijnlijk een probleem met de IR-extensie.

      Je kunt vooraf een image back-up maken van je OpenPli.

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von RickX ()

    • Ik heb het al gevonden. Ligt geheel aan de remote.
      Ik heb verschillende Vu+ remotes. En de Vu+ BLE werkt oke, Ook het type Vu+ IR300 doet het ook prima. Zodra ik afstandsbediening pak die erbij geleverd zit staat deze te hakkelen.

      Dit probleem heb ik niet op de andere boxen. Maar dit heb ik eigenlijk alleen op de Vu+ solo 4K. Blijkbaar is deze kwa infrarood toch iets verschillend dan andere boxen met de externe IR.

      Dus mooie tip voor iemand die ook ooit tegen dit probleem aan loopt.