Als ik op de VU+ Uno de prullenbak leegmaak verwacht ik dat het beschikbare geheugen zal toenemen. Dit is niet het geval. Op deze manier krijg ik steeds minder beschikbaar geheugen op de schijf. Op een gegeven ogenblik zal dit mislopen. Hoe kan ik dit verhelpen?
Schijfgeheugen komt niet terug
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Waarschijnlijk is de prullenbak actief.
Dit betekent dat opnames niet direct van de schijf worden verwijderd als ze worden verwijderd, maar dat ze in de prullenbak worden geplaatst.
Let op: Er zijn verschillende prullenbak-implementaties.
U moet eerst uitzoeken welke prullenbak u gebruikt.
- Eenvoudige prullenbak
- Op databases gebaseerde prullenbak
- Prullenbak in de EMC plugin
Du hast vermutlich den Papierkorb aktiv.
Damit werden Aufnahmen beim Löschen nicht unmittelbar von der Platte gelöscht, sondern in den Papierkorb gelegt.
Achtung: Es gibt verschiedene Papierkorb-Implementierungen.
Du musst zunächst herausfinden, welchen Papierkorb Du verwendest.
- einfacher Papierkorb
- Datenbank-basierter Papierkorb
- Paperkorb im EMC-Plugin
The post was edited 1 time, last by RickX ().
- Eenvoudige prullenbak
-
Ich habe auf dem System einen Papierkorb mit dem Namen „Gelöschte Dateien“. Ich habe erwartet, dass ich den verbrauchten Speicher freigeben könnte, indem ich den Papierkorb leere. Ich leere den Papierkorb problemlos, aber der Speicher wird nicht freigegeben.
Ik heb een prullenbak op het systeem staat onder de naam "Verwijderde bestanden". Ik had verwacht Dat ik het gebruikte geheugen vrij kon maken door de prullenbak leeg te maken. Ik de prullenbak gemakkelijk leegmaken, maar het geheugen wordt niet vrijgemaakt.
-
@MaloHautus
Translated with Google Translator:
De map Verwijderde bestanden is niet de juiste prullenbak voor de VU-opnames. De prullenbak heet "movie_trash" of "trash_can" of bevindt zich in de map "movie".
Misschien wil je eerst vertellen welke Image je op je VU hebt staan.
Der Ordner „Gelöschte Dateien“ ist nicht der richtige Papierkorb für die Aufnahmen der VU. Der Papierkorb heisst entweder "movie_trash" oder "trash_can" oder befindet sich im Ordner "movie".
Vielleicht magst du uns erstmal sagen, welches Image du auf deiner VU hast.
Filmauswahl – Vu+ WIKIEventuelle Ratschläge gebe ich nach bestem Wissen und Gewissen aber ohne jede Gewähr. Bei Fragen fragen.
Tipps: Screenshots erstellen VU+ WikiThe post was edited 1 time, last by Dibagger ().
-
De image is openpli 8.1-release, zie de bijgevoegde schermafbeelding. Ik heb de bestanden "movie_trash" of "trash_can" niet kunnen vinden. De map "movie" is er wel, maar daar staat niets in.
Das Image ist Openpli 8.1, siehe den beigefügten Screenshot. Ich konnte die Dateien „movie_trash“ oder „trash_can“ nicht finden. Der Ordner „movie“ ist vorhanden, aber es ist nichts darin.
-
Misschien kun je het beter vragen in het OpenPLi forum.
Veel dingen zijn daar anders.
Vielleicht fragst Du doch besser im OpenPLi Forum.
Viele Sachen sind da anders.An alle Neulinge und auch einige alte Hasen: Bitte denkt an eine Sicherung.
BackupSuite und Image-Backup sind kein Hexenwerk, und ruckzuck erledigt! -
@MaloHautus
Dit is "Huis van VTI" ("Home of VTI"). Helaas kan bijna niemand u helpen met OpenPLI.
Hier ist "Home of VTI". Mit OpenPLI kann dir hier leider kaum jemand helfen.Eventuelle Ratschläge gebe ich nach bestem Wissen und Gewissen aber ohne jede Gewähr. Bei Fragen fragen.
Tipps: Screenshots erstellen VU+ Wiki
-
Tags