rotor

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • kan iemand mij vertellen hoe het komt . ik heb een draaibaar systeem maar als ik een sateliet vast zet en ga op zoek naar de volgende zet deze ook vast en ga weer terug naar de eerste dan loopt hij deze sateliet voor bij wat ik ook doe ik kan maar een sateliet vastzetten help a.u.b
    • Heb je de boel op USALS staan?, dan moet je dat op uit zetten.
      Configuratie modus op geavanceerd > 2e regel kan je sateliet kiezen > LNB1 kan zo blijven voor alle satellieten > tot aan DiSEqC -modus verder niets veranderen.
      Bij deze modus moet je 1.2 nemen. Lengte en Breedte graad niets mee doen, want USALS staat uit.
      Helemaal door scrollen tot USALS aanschakelen en hier op nee zetten.
      Opgeslagen positie opgeven, neem voor de Astra´s bijv. 001, 002, 003 en Htbird 004.
      Alle andere satellieten die je er bij wilt hebben, moeten allen ook een eigen nummer krijgen. Als je in Nederland van 45- t/m 45 graden oost kan ontvangen, dan zou je rond de 30 satellieten uit moeten komen.
      Ook opletten bij de 2e regel, hier kies je de satellieten die je wilt ontvangen.
      Dit doe je met > op de "cirkel-toets". Wil je een satelliet kiezen, op LNB gaan staan en dan weer op> "cirkel-toets".
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • bedankt voor je andwoord maar ook dit lukte niet ik heb het volgende gedaan ik heb de schotel voorbij de sateliet laten lopen ben op het dak geklommen alles moeren los gedraaid met de hand bijgesteld tot ik singaal had alles weer vastgedraaid en alles klopte hij pakte op dat moment alle sateliete automatisch
    • Goed dat het nu werkt. Om problemen voor de toekomst op te lossen,
      kan je het volgende doen, de bovenste beugel van de rotor aan de kant waar de bouten zitten doorboren, met een niet te groot gat en doorboren tot je de boor in de mast hebt.
      Daar een bout en een moer bevestigen en de boel kan nooit meer verdraaien.
      Doe dit ook met de beugel van de schotel en beide kanten van de elevatie beugels van zowel rotor als schotel. Dan staat ALLES vast voor het leven.

      Ik heb dit ook gedaan omdat ik aan het strand woon en het hier af en toe flink kan stormen. Sinds ik het zo heb, nooit meer problemen gehad.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • ik heb het zelfde gehad gewoon ongeveer op de astra 19.2 zetten en dan met de hand afstellen op de astra 19.2 . schotel weer vastzetten als je beeld hebt en dan zul je zien dsat de sateliet weer naar elke posietie loopt de vu loopt iets voor bij de sateliet