Image en zenders

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Image en zenders

      Ik heb nu zo 3 maanden een vu plus duo, ik was een beetje uitgekeken op de huidige pli image die ik had (november 2010). De beperking is dat er steeds bevriezingen zijn en dat ik in de opnamemap niet naar andere mappen kan springen, de opnamemap staat vast.

      Net AAF image geinstalleerd, natuurlijk ruim een uur voordat de zenders weer gevonden zijn. Hoe kan ik deze backuppen voor iedere nieuwe image?

      Helaas geen softcam en die heb ik in mijn situatie nodig. Dus maar weer naar de nieuwste pli image, maar ook daar vind ik de installatie optie van de softcams niet. In die vorige PLI zat deze toch wel.

      Is er dus ook een mogelijkheid om de zenders te bewaren?
    • De zenders dus de settings kun je wel op je PC opslaan met behulp van een settings editor BIJV. dreambox edit
      een howto hoe de instellingen moeten zijn in dreambox edit vind je hier

      Dreamboxedit HOWTO

      wat de cams aangaat het VTi image zal met een nieuwe release de Cams weer terug op de feed plaatsen deze zijn dan weer via het VTi panel te installeren


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ