Vu Duo herstart altijd automatisch

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Vu Duo herstart altijd automatisch

      Hallo,
      sinds 3 dagen herstart mijn ontvanger altijd ,ook al staat hij in stand-by.Het gebeurt meermaals per dag merk ik.Draai er momenteel de CCCam 2.2.1,Open Pli van 29-03-2011 en de skin HD-glass16 op.Deze combinatie heeft toch een +-10 dagen zeer goed gewerkt maar nu plots is het miserie.Wat kan hier aan de hand zijn?mvg,kieper11
    • noch geupdate ???
      bij PLi moet je er rekening mee houden dat het zoals @VU+ NL netjes schrijft een BETA betreft.
      En ja wat moet ik zeggen bij een BETA gaat er nog wel eens iets mis ;)


      zie onderstaande link


      Meest geavanceerde/ beste image


      dit BETA geldt natuurlijk alleen als je PLi 2.0 draait denk ik


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Bedankt Stauffie,
      Neen ik heb intussen niet geupdate .Voorlopig is er vandaag nog niets gebeurd,verandert er toch nog iets vandaag dan ga ik eens overschakelen naar VTI image om te kijken of deze beter werkt.Ik vind het gewoon raar dat het de eerste dagen wel goed werkt en nu plots niet meer...thx voor je snelle reply!

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von kieper11 ()

    • Dat is zeker geen bekend PLi-probleem. Ik denk dat je het eerder in een niet-compatibele plugin moet zoeken.
      Heb je toevallig ook een crash-report?
      VU+ UNO/DUO/Ultimo/Solo2/ET5000/ET9200/TM Twin/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 555, 600, 900 & 1100
    • Hoi VU+ NL,
      Nee ik heb geen crash log.Na even VTI te hebben getest heb ik er nu weer Open Pli op draaien met een nieuwere night build en het lijkt nu weer allemaal ok te zijn.....De laatste plugin die ik voordien had geinstaleerd was glass HD skin.....ik denk dat in die periode ook de problemen stilaan begonnen.groetjes,kieper11
    • Glas HD is een heel beruchte probleemveroorzaker, zeker in combinatie met de GlasUtilities.
      VU+ UNO/DUO/Ultimo/Solo2/ET5000/ET9200/TM Twin/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 555, 600, 900 & 1100