Media player

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Wanneer je verder geen netwerkproblemen hebt en geen andere instellingen hebt gewijzigd in Filezilla zou het sneller moeten gaan.

      Misschien kun je eens proberen om een share aan te maken naar je PC.
      En vervolgens gewoon via Windows verkenner de iso kopiëren.

      Zie een handleiding op deze pagina: share naar windows 7
      DM8000 DM500HD & VU+Duo
    • ik heb dit zojuist geprobeerd, maar t probleem is dat de vu+ in een andere ip reeks zit dan de pc terwijl ze beiden op dhcp staan ingesteld. Ik weet niet of ik zomaar het ip adres in de box kan wijzigen zonder dat ik weer andere problemen krijg.

      ik kijk gewoon via een canal digitiaal kaartje.

      vanuit mijn modem/router die in de woonkamer bij de tv en vu+ staat gaat een kabel rechtstreeks naar de vu+ en een lange kabel naar een ander vertrek.

      die kabel komt aan in zo'n switch van waaruit weer een aantal utp kabels naar de verschillende pc's gaan.

      ik zie dan ook de vu+ niet in mijn netwerk terug.
    • in een netwerk (ongeroutered) zijn alle klanten op 192.168.178.xxx of successief 10.0.0.xxx en bijbehorend subnetmask

      twee verschillende
      in een andere ip reeks zit
      kan niet kloppen
      de VU via instellingen systeem netwerk op een vast IP adres instellen (buiten die dhcp range) kan prima
      bovendien moet je de VU ook in de juiste workgroup zetten (/etc/samba/smb.conf regel 8 aanpassen)
      ciao
      :D keine kohle mehr :D
    • Ik heb alleen een vast IP adres in mijn VU+ gezet ipv DCHP, uiteraard in dezelfde range als mijn bestaand netwerk. 192.168.1.XX.

      Daarmee kan ik zowel via FTP als via de verkenner de harde schijf bereiken.
      DM8000 DM500HD & VU+Duo
    • gaaf.
      maar je bent nog niet gerechtigd de harde schijf hdd van de VU te bewerken. (via explorer / verkenner windows)
      want dat kan namelijk niet als je niet in dezelfde NETWORKGROUP bent opgenomen
      dan is het een account voor everyone.. dus niet alle rechten op de hdd.
      ciao
      :D keine kohle mehr :D

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()

    • Heren, het lukt mij niet helaas. Krijg telkens vastlopers waarna de vu opnieuw start.

      heb daarna opnieuw de laatste vti image erop gezet en alles opnieuw ingesteld,
      althans de wizard doorlopen en de ccam + config erop gezet en de standaard zenderlijst. De box is nu dus schoon mag ik veronderstellen ?

      Desondanks wordt de VU niet zichtbaar in mijn netwerk, na de werkgroep te hebben aangepast zoals Tonskydutch aangaf. De VU zit nu wel in dezelfde IP reeks
      192.168.x.x. en ook de workgroup heb ik aangepast naar dezelfde naam als de PC .

      Welke plug ins en/of applicaties moet ik nu achtereenvolgens downwloaden en installeren om het dvd verhaal draaiende te krijgen ?

      ik ga ervan uit dat het installeren van plug ins etc plaats vind vanaf de VU ?

      nogmaals dank, en als dit te ver voert mag het ook via PB !

      ciao
    • Ik ben even bezig met een handleiding waarin de stappen staan die ik na elke installatie uitvoer om via Filezilla een verbinding te maken en bestanden te kopiëren. ff geduld dus.

      Ergens moet bij jou een detail niet goed staan.
      DM8000 DM500HD & VU+Duo
    • Hier de korte uitleg hoe ik het doe.
      ff snel in elkaar geflatst, hoop dat je er wat mee kunt ;)

      Mocht iemand aanvullingen hebben, be my guest !
      Dateien
      • Filezilla.zip

        (168,61 kB, 29 mal heruntergeladen, zuletzt: )
      DM8000 DM500HD & VU+Duo

      Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von snoete ()

    • Hi, geweldig bedankt. Heb het stap voor stap gevolgd en het werkt perfect.
      ook in windows verkenner zelfs.

      ik heb nu 2 iso's overgezet, inderdaad in minder dan 5 min per iso.
      alleen wat ik ook doe ik vind ze op de vu niet terug.

      ze staan in deze map : /media/hdd/movie/dvd

      met filezilla zie ik ze dus gewoon staan, maar op de vu kan ik ze niet vinden en/of
      afspelen. Moet ik soms nog bepaalde plugins installeren ?
    • is de dvdplayer plugin in PLi geïnstalleerd?


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • ik heb de vti-image-bm750-20110822205517 erop staan.

      onder >menu vind ik de dvd player, als ik die kies kom ik in de bestands lijst en als ik daar vervolgens naar de dvd map ga vind ik niets en krijg je een zwart scherm.

      vervolgens kom ik daar via "exit" wel weer uit ...............
      gisteren heb ik de box dus een schone installatie gegeven.
    • als die iso op je HDD staan met filezilla dan moet je ze nu ook zien staan in de dvd player


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • ik had vanmorgen bij elke handeling een crash, groen scherm en box ging herstarten, heb dit aantal keer gehad. Opnieuw schone installatie gedaan.

      daarna ccam 2.21 erop gezet,
      netwerk instellingen weer erop gezet

      ik heb een philips hd tv, moet ik dan 730p of 1080i kiezen overigens ?

      ook nu kan ik de iso files niet vinden op de vu box. Als ik dvd player kies krijg ik een zwart scherm.

      bijgaand een plaatje van filezilla, dat is mi goed .

      nogmaals dank.
      Bilder
      • filezilla.jpg

        300,95 kB, 1.680×1.050, 200 mal angesehen
    • Heb je HD ready of Full HD.

      Bij HD Ready moet tie op 730p bij Full HD op 1080i.
      Ik heb een HD Ready Philips TV , en had de resolutie per ongeluk op 1080i staan. Bij 1080i had ik wel beeld maar regelmatig even een seconde zwart beeld tussendoor.
      DM8000 DM500HD & VU+Duo
    • Originally posted by flashcs
      ik had vanmorgen bij elke handeling een crash, groen scherm en box ging herstarten, heb dit aantal keer gehad. Opnieuw schone installatie gedaan.

      daarna ccam 2.21 erop gezet,
      netwerk instellingen weer erop gezet

      ik heb een philips hd tv, moet ik dan 730p of 1080i kiezen overigens ?

      ook nu kan ik de iso files niet vinden op de vu box. Als ik dvd player kies krijg ik een zwart scherm.

      bijgaand een plaatje van filezilla, dat is mi goed .

      nogmaals dank.


      Wanneer je na een nieuwe installatie (dus zonder wat te wijzigen) direct naar de DVD-speler gaat en hij loopt vast of je ziet de iso's niet dan moet er haast hardwarematig iets niet goed zitten.

      Installeer eens de plugin "Dreamexplorer" en kijk of je daarmee wel de iso's ziet staan. Wanneer je een mp3 bestand naar de harde schijf kopieert, kan je die dan wel afspelen met de mediaspeler ?
      DM8000 DM500HD & VU+Duo