geluid probleem

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • geluid probleem

      hallo,

      ik ben sinds kort in het bezit van de vu+uno.
      nu heb ik een klein probleem met het geluid.
      de box werkt perfect(vti image) geluid ook tot ik de afstandsbediening zo heb gezet dat ik de tv er ook mee kan bedienen.
      nu moet ik de tv op max zetten om hem te kunnen verstaan.
      als ik de ab weer in orgineel setting zet dan kan ik het geluid zo hard zetten dat de buren mee kunnen luisteren.
      nu zou ik graag willen weten of het niet mogelijk is om de standaard waarde harder te zetten van de box.
      vind het wel prettig om beide te kunnen bedienen met een ab.

      bvd Jan
    • RE: geluid probleem

      heb er een samsung scherm aan hangen.
      en ja hij is aangesloten via de hdmi kabel.
      dit was ook zo bij mijn dreambox (dm800 hd pvr)en dat gaf goed geluid.
      ik heb inderdaad de downmix op aan staan.
      ben helaas niet in de gelegenheid voor zondag het uit te proberen met een normale kabel.
      maar ga dit zeker proberen.
      heb al wel even de downmix uitgezet maar dan valt het hele geluid weg zelfs.

      laat de uitslag wel horen.

      thanks Jan
    • HDMI CEC
      werkt alleen goed als je een AVR reciever ertussen hebt staan


      Om je geluid probleem op te lossen doe je
      Instelling moet eigenlijk zijn
      volume van de box op 100% en dan regel je het geluid met de Remote van de tv
      de rest doe je met de Remote van de Box

      Nadeel je blijft 2 remotes houden


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • heb het probleem op kunnen lossen.
      wat ik heb gedaan is via dcc de web-brouwser gestart en hier het geluid van de box harder gezet.
      deze instelling blijft hij dan ook houden dus na een reboot staat hij nog steeds iets boven normaal.

      in ieder geval alle bedankt..