Geen Verbinding Met Netwerk Mogelijk

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Geen Verbinding Met Netwerk Mogelijk

      Ik kan met mijn Vu geen verbinding met mijn netwerk krijgen
      alhoewel ip adres bevestigd is krijg ik bij servernaam onbevestigd,
      maar het eigenaardeste is wel wanneer ik bij een buur gaat met mijn box , lukt alles ,dus onmiddelijk netwerk verbinding , maar hier is wel een andere internet provider
      en dus ook een andere router, wat bij mijn router eigenaarde is ik kan geen poort forwaartsen onder de 1024,
      iemand een idee hoe ik dit kan opgelost krijgen , waarvoor dank
    • RE: Geen Verbinding Met Netwerk Mogelijk

      niets forwarden of poorten openen,
      je hebt wellicht een onjuist DNS adres in de netwerkinstellingen ingetiept
      kijk eerst daar
      en maak evenwel even een screenshot van die menu instelling per webinterface op je pc...
      interne ip's zij helemaal veilig om te laten zien op een forum
      externe ip adressen moet je nooit tonen

      ciao
      :D keine kohle mehr :D
    • RE: Geen Verbinding Met Netwerk Mogelijk

      Originally posted by vlaeken
      Ik kan met mijn Vu geen verbinding met mijn netwerk krijgen
      alhoewel ip adres bevestigd is krijg ik bij servernaam onbevestigd,
      maar het eigenaardeste is wel wanneer ik bij een buur gaat met mijn box , lukt alles ,dus onmiddelijk netwerk verbinding , maar hier is wel een andere internet provider
      en dus ook een andere router, wat bij mijn router eigenaarde is ik kan geen poort forwaartsen onder de 1024,
      iemand een idee hoe ik dit kan opgelost krijgen , waarvoor dank



      hier lezen dan is je box in ieder geval in het netwerk

      netwerk probleem Vu+duo


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • alvast voor een zeer snel antwoord;
      ik wil toch nog eens duidelijk maken dat ik dhcp ook aan zet zo hij een automatische ip adres krijgt van de router maar hier ook geen verbinding met mijn netwerk,maar waarom luk het naast de deur met de zelfde instellingen ik ben de einde raad ik zal morgen proberen een screenshot te tonen, toe dan
    • Originally posted by vlaeken
      alvast voor een zeer snel antwoord;
      ik wil toch nog eens duidelijk maken dat ik dhcp ook aan zet zo hij een automatische ip adres krijgt van de router maar hier ook geen verbinding met mijn netwerk,maar waarom luk het naast de deur met de zelfde instellingen ik ben de einde raad ik zal morgen proberen een screenshot te tonen, toe dan


      in bijlage stuur ik scherm fotos' van mijn instellingen iemand een idee wat ik nog kan doen om toegang te krijgen met het internet, zie wel mijn harddisk via mijn pc ,een programma draaien die op de harddisk is opgenomen draaid maar stop achter 5 sec
      krijg stil aan de indruk dat er iets verkeerd is met de router soms krijg ik moeilijk heden om verbinding te maken met mijn pc alhoewel een maal verbonden geen problemen meer
      Bilder
      • IMG_6390.jpg

        808,87 kB, 2.592×1.728, 336 mal angesehen
      • IMG_6391.jpg

        992,59 kB, 2.592×1.728, 302 mal angesehen
    • Originally posted by hija31
      Er ontbreekt de "server name".
      Vul bij de "Nameserver instellingen" in "Netwerkconfiguratie" de IP adres van je router en sla op.


      ook dit help niet het adres van mijn router staat daar 192.168.0.1
    • 1ste dns is ook de router normaal gesproken


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • je schrijft dat je DHCP op JA zet maar op de screens staat het op uit


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • ik heb al van alles gedaan zowel automatische ip adres toekenning of met de hand ingesteld niets wil werken, maar nogmaals , ga ik met mijn box naast te deur dan werk alles onmiddelijk zowel automatische ip adres toekenning of als met de hand,maar het gaat hier wel over een andere internet provider, begin zo stilaan een vermoeden te krijgen dat er iets met de router mis gaat, maar hier heb ik geen keuze om deze te vervangen aangezien het een router van de provider is, wat ik wel nog eens wil verduidelijken mijn locaal netwerk ziet ik dan wel, mijn harddisk is wel zichtbaar, maar van zodra ik iets wil doen naar buiten dus op het indernet, onmiddelijk bad address , de internet kabel die ik aan mijn box aansluit is goed, aangezien ,ik deze ook eens aansluit op mijn pc en deze wel werkt, bij mijn internet verdeler gaan heeft mijn inziens weinig zin aangezien alles werkt en ook de provider televies verdeeld, dus ik begin te denken wil ik alles werkend krijgen dan maar veranderen van provider,
    • welke router heb jij en kun je inloggen in de router middels web interface?


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Mijn routers is router+modem van Motorola, in mijn router kan ik inloggen 192.168.0.1 allemaal geen probleem, gisteren nogmaals bij de buur geweest met mijn box en hier werkt alles probleemloos streamen pluggins downloaden alles wekt daar,terug bij mij aangesloten, mijn instellingen terug voor mijn router goed gezet ,maar niets werkt bij mij ,dus mijn router doet het niet,alhoewel internet via mijn pc en laptop wel werkt , nog iemand een idee wat ik nog wel kan doen voor ik beslist te veranderen van provider
    • Router-modem resetten en spulletje even overnieuw instellen al eens geprobeerd ?
      VU+ ULTIMO 4K - VU+ DUO 4K - DREAMBOX 7080



      WAVE T90 8 LNB- WAVE T55 4 LNB

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von jal ()

    • Originally posted by vlaeken
      Mijn routers is router+modem van Motorola, in mijn router kan ik inloggen 192.168.0.1 allemaal geen probleem, gisteren nogmaals bij de buur geweest met mijn box en hier werkt alles probleemloos streamen pluggins downloaden alles wekt daar,terug bij mij aangesloten, mijn instellingen terug voor mijn router goed gezet ,maar niets werkt bij mij ,dus mijn router doet het niet,alhoewel internet via mijn pc en laptop wel werkt , nog iemand een idee wat ik nog wel kan doen voor ik beslist te veranderen van provider


      ja dan log eens in en kijk of in de dhcp lijst je vu+ vermeld staat
      en of er ueberhaupt de mogelijkheid is in je router om dhcp op yes te zetten dus kan jou router dat wel?????
      maak eens een paar screenshots van de webinterface van de router of op zijn minst het type nummer en model


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • ga morgen nog een alles nakijken in router maar in die router kan maar enkel poorten vooruit zetten , anders kan je niet veranderen , is een router van de provider en meer kan ik niet voor in te loggen in de router moet ik eerst naar de website van de provider gaan dan mijn pasword en klanten nr in geven en dan pas kan ik inloggen
      ip adres in mijn brouwsel in geven bv 192.168.0.1 is onmogelijk,moet via de webside gebeuren dus begin maar
    • hang er maar een router voor denk dat dan je probleem te verhelpen is
      of maak een een foto van dat ding en post die hier
      belangrijk
      aantal poorten waar je internet kabel in kunt steken
      model type nummer plaatje

      ik denk bijna dat jij een modem hebt en geen router opties op dat ding zitten net zoals bij @home vroeger het geval was


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Originally posted by stauffie
      hang er maar een router voor denk dat dan je probleem te verhelpen is
      of maak een een foto van dat ding en post die hier
      belangrijk
      aantal poorten waar je internet kabel in kunt steken
      model type nummer plaatje

      ik denk bijna dat jij een modem hebt en geen router opties op dat ding zitten net zoals bij @home vroeger het geval was

      op de router staat juist de merk naam motorola ander niets juist een wit etiket opgeplakt van de internet provider,aan dat bakje zijn 4 lan aansluitingen een telefoon aansluiting en het dien ook nog als kabelversterker , wanneer je via de provider inlogend zie je juist het ip adres 192.168.0.1 maar kan op geen enkel manier veranderd worden ook zie je het ip adres die je vebind met het internet je kan kan poorten boven de 1024 openen er onder niet anders kan je niet veranderen, na kontakt opgenomen te hebben met de helpdesk van de provider vertelde zij mij dat ik moest kontakt opnemen met degene die deze geplaatst hebben maar ja dat zijn allemaal onder aannemingen, heb dan maar kontakt opgenomen met een ander internet provider,dus over een maand ben ik van deze af