vu+ duo sneller opstarten?

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

  • En ik zet mijn box ook niet uit, maar je word gestoord van dat steeds opnieuw moeten opstarten bij plugins installeren......

    dat begrijp ik niet sinds menig ander oudere versie is het herstarten van de GUI enkel nodig om links te implementeren. en echt dat is minder langzaam dan te booten.

    Maar zo waar ik hier zit, ik vind het booten niet echt ergerlijk langzaam
    Mijn plugins zijn:
    merlin music player feed
    EPGimport feed
    cooltvguide 5.0.x manueel erin gezet
    bovenop die er al met VTI 3.2 inckusief komen.

    Maar wat wil je?
    Je standpunt is duidelijk andere images doen het sneller zoals jij schrijft.
    Ook het 3.1 is sneller zoals je schrijft.
    Of wil je dat het Image team dat voor jou gaat oplossen?

    Dan lever de gegevens zo compleet mogelijk aan ons aan, welk een objectieve feedback is en een invalshoek om te kijken wat mis is.

    ciao
    :D keine kohle mehr :D
  • @Tonski dat zal hij niet kunnen
    mijn vraag staat van zie tijd hij was om 16.00 uur online maar er is geen antwoordt gekomen
    mijn vermoeden
    plugins van internet ergens gedownload en gewoon zonder te kijken en of te lezen naar afhankelijkheden erop gezet

    zoals ik al geschrven had geen lijst geen opties zo kunnen we helemaal niks en heeft het posten van zulke kreten geen enkele meerwaarde voor het vti image


    KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
    KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

    Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
  • @stauffie,
    Kan er ook niks aan doen dat runmo "de vraag" met een voorzet aangeeft aan ESM, welke moet en wil scoren.
    Als een ander image hem beter uitkomt, algeheel beschouwd betreffende de prioriteiten die hij stelt, dan moet men daar de oplossing zoeken.

    Bovendien ik zit nooit met een stopwatch de seconden te tellen.
    Ik gebruik VTI voor mijn plezier en niet om een wedstrijd te winnen met overige imagebakkers.

    ciao
    :D keine kohle mehr :D

    Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()

  • Dan zal ik ESM eens bijtreden...

    als ik mijn box kocht stond daar PLI op. Door wat aanhoudende probs met softcams eens wat andere images aan het uittesten geweest (ook voor de fun omdat ik ieders product eens wil uittesten)

    Omdat ik geen ervaring had met alle materie rond de VU+ stond de box onder PLI eerst bomvol plugins. Desondanks was ik na start van deep standby na een minuutje aan het kijken.

    Met VTI, welke ik qua uiterlijk, stabiliteit en mogelijkheden beter vind dan PLI is de box eerst na 4min en half aan het lopen.
    Momenteel staat er buiten de satfinder niets extra geïnstalleerd als dat wat er standaard mee opkwam.
  • :D 4 minuten ?
    jullie doen echt iets verkeerd :tongue:

    probeer eens 220 volt stroom inplaats van 12 volt :D


    KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
    KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

    Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
  • @raverke95

    Kan toch niet zijn man ?(, ik hebt altijd een kaal systeem gehad (VTI) met als toevoeging een dubblele CAM en 1 PLUGIN en een SETTINGSLIJST van feed.
    Uit normale standby duurt het nog geen 5 sek en dan hebt ik beeld, 4 Lnb's als het wat zou uitmaken...
    Dit hebt ik altijd zo gehad, dus is er echt iets niet goed bij jou denk ik me maar.
    Wat ik wel altijd doe is, omdat ik zo weinig extra's hebt lopen is naar een Image update alles nieuw instaleren, dus ik haal geen oude settings terug..

    Groetjes Roles...
  • Originally posted by raverke95
    damn, wist ik niet... :P

    Nee serieus, zelfs de image van dit forum gehaald. Zo standaard als iets ...


    ik zou nu met de stopwatch erbij kunnen gaan zitten maar nee hier heb ik zelfs geen zin meer in om hierover te Discussiëren


    KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
    KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

    Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
  • Het op deze manier ontkennen van feiten die meerdere gebruikers dus ervaren is echt te simpel. Vanuit standby gaat het snel, maar vanuit uit duurt het minuten. En dat is al na opnieuw flashen het geval. De manier waarop VTI opstart maakt dit zo want dan staat er nog niets bij.

    En als je dan na die wachttijd begint met installeren van plugins (uit de VTI downloads!) moet je opnieuw opstarten om die plugins te gebruiken en dan duurt het dus telkens weer minuten!

    Zo is het helaas, en niet anders.
  • ESM,
    je heb het (lijkt 't wel) over eindeloos plugins installeren gedurende dagen met telkens een herstart...
    ik installeer alle plugins via de feed en ook manueel achter mekaar en herstart 1 x
    en nog geen 2 minuten is alles gereed (ook m'n fstab mounts)

    (dat mag jij anders doen... maar dan moet je elke maal de boot tijd wachten, hetgeen jou ergernis brengt)
    ik schreef eerder al... de in de feed aanwezige plugins/addons behoeven geen herstart van de receiver die vragen enkel een GUI start.

    je wilt onze welgemeende adviezen niet volgen anders bleef je het niet herhalen...
    dan is het enkel nog jou probleem en zeker niet dat wat overige gebruikers ervaren.
    anders schreven die overige gebruikers massa's berichten erover.

    en dat is geen ontkennen van een situatie (zoals jij schrijft)
    maar het bevestigen van nog veel veel meer gebruikers die hier dus ook lezen en niet het VTI image met recht en rede een dergelijke fout toekennen.

    je zult echt je methodiek moeten analyseren en aanpassen opdat je vrolijk wordt / blijft van welk image dan ook.
    hier werkt het gewoon zo als ik beschreven heb en afwijkingen van die methodiek moet je zelf verantwoorden.

    ik zit niet naast je op lokatie en kan niet volgen wat jij allemaal doet (hetgeen anderen in het bericht je overigens vroegen) dus kan je niet anders helpen DAN met algemene kennis en ervaring.

    daarmee is de kous af.
    veel succes met een ander image (dat ik aan jou al eerder aanbevolen heb)
    :D keine kohle mehr :D

    Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()

  • inkoppertje:


    Doe er wat aan ;)

    hebt het niet begrepen... en blijft ageren :305:

    Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()

  • en hiermee is het genoeg geweest


    KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
    KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

    Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ