FPGA Upgraden

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • FPGA Upgraden

      Ik wil mijn Uno van de Blackhole 1.6.6 image voorzien, maar moet dan eerst de FPGA upgraden.
      Volgens de handleiding van VU+ moet ik dit kunnen via de Plugins menu, echter ik zie de optie niet om de FPGA te kunnen upgraden. Hoe moet ik nu verder?

      Greetz Nobody2050
    • RE: FPGA Upgraden

      YOU MUST UPDATE DUO BOOT LOADER (duo_cfe_3_0_usb.zip) BEFORE TO FLASH THIS IMAGE: How To Update Bootloader.

      Klopt helemaal, kijkt even in het Forum bij VU-DUO en VTI-image en haal daar de nodige gegevens.
      Dus als eerste de nieuwe bootloader instaleren en dan pas het image..!!!!
      Trouwens erg jammer waarom je overstapt naar een ander image.. :( :( :(

      Groetjes Roles...
    • RE: FPGA Upgraden

      De Uno heb ik nog niet zo lang en ben verschillende images dus aan het uittesten.
      Maar jij hebt over de Duo en ik over een Uno. klopt het dan wel wat ik dan moet doen?

      Greetz Nobody2050

      Opgelost, ik heb de originele VU+ er op gezet en nu wel de optie om de FPGA te kunnen upgraden. Een extra stap, maar ok.

      Greetz Nobody

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Nobody2050 ()

    • fpga update is alleen voor de uno
      cfe update is alleen voor de duo

      dat is het verschil

      bootloader dus cfe update moet handmatig voor het flashen

      fpga upgrade kan vanuit het menu als het image geinstalleerd is ook in het vti is deze optie aanwezig


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ