Wat gaat er nou fout?

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

  • I never see that happen with other images, so I do not think that it takes minutes to half an hour.

    But I will keep on using VTI now because I like the way it looks and most times works. And see what happens.
  • Misschien domme vraag, maar heb jij je bootloader geupdate? Als je die nieuwe Vti flashed, moet de bootloader aangepast worden, zodanig dat hij de grotere images aankan.
    Ik had voorheen ook gekke dingen. Nu is het stukken beter.
  • Dat heb ik natuurlijk eerst gedaan. Maar VTI bleef problemen geven. Minutenlang zit ik naar een draaiend VTI logo te kijken waarbij de afstandsbediening niets meer doet. Nergens iets over te vinden, anders dan dat ik hier op het bord meer mensen heb gevonden met gelijke problemen. En ook daar geen idee van een oplossing. Was het maar zo dat de boel echt crashte, dan had ik tenminste een crashlog. Heb nu precies dezelfde dingen geïnstalleerd in Blackhole en dat draait als het welbekende zonnetje. Ik vind het raar.