meerdere opnames met twin lnb

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • meerdere opnames met twin lnb

      Beste,

      het lukt me niet om bijv. 2 programma's op te nemen of 1 op te nemen en naar 1 te kijken. Ik heb een vu+ duo, met een twin lnb, op astra 19.2 gericht. De tuner configuratie is alsvolgt:
      -------
      Tuner A:
      Coniguratiemodus: eenvoudig
      modus: enkel
      Satteliet 19.2E Astra 1H/1KR/1L/1M
      verstuur diseqc: nee
      Tuner B:
      configuratiemodus: gelijk aan
      Tuner A
      -------
      Ik gebruikt momenteel een VIX image maar ook met andere images is het nog niet gelukt.
      In heb menu is er de mogelijk om een voorkeurs tuner te kiezen, als ik daar A kies zijn gebruikt de ontvanger voor zowel de opname als het kijken tuner A. Kies ik B dan neemt hij voor beide B, en kies ik auto dan weer beiden A. Het lijkt dus of hij steeds maar 1 tuner tegelijkertijd gebruikt.
      Er zijn geen softcams actief en ik heb een TV Vlaanderen smartcard in CI module.

      Wat gaat er verkeerd?
    • RE: meerdere opnames met twin lnb

      Originally posted by nicorsa
      Beste,

      het lukt me niet om bijv. 2 programma's op te nemen of 1 op te nemen en naar 1 te kijken. Ik heb een vu+ duo, met een twin lnb, op astra 19.2 gericht. De tuner configuratie is alsvolgt:
      -------
      Tuner A:
      Coniguratiemodus: eenvoudig
      modus: enkel
      Satteliet 19.2E Astra 1H/1KR/1L/1M
      verstuur diseqc: nee
      Tuner B:
      configuratiemodus: gelijk aan
      Tuner A
      -------
      Ik gebruikt momenteel een VIX image maar ook met andere images is het nog niet gelukt.
      In heb menu is er de mogelijk om een voorkeurs tuner te kiezen, als ik daar A kies zijn gebruikt de ontvanger voor zowel de opname als het kijken tuner A. Kies ik B dan neemt hij voor beide B, en kies ik auto dan weer beiden A. Het lijkt dus of hij steeds maar 1 tuner tegelijkertijd gebruikt.
      Er zijn geen softcams actief en ik heb een TV Vlaanderen smartcard in CI module.

      Wat gaat er verkeerd?


      om het eens makkelijk te maken

      die module in de la leggen en cccam instaleren dann loopt je kaart al eens zonder die ci module das wel het laatste wat je wil hebben


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ