Van DM naar VU geen Film Premiere

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Van DM naar VU geen Film Premiere

      Ik heb altijd een DM box gehad , werkte goed met CCcam, nu heb ik de CCcam.cfg van de DM in de Vu plus Solo gezet , en werken behalve de Filmnetten ( Film Premiere, Action etc ) alle zenders, is dat een bekent probleem , oplos suggesties iemand toevallig?
    • RE: Van DM naar VU geen Film Premiere

      Als je nu kijkt met een Vu+, zet er dan VTi op. Met de blauwe knop 2x in te duwen, en snelle installatie, heb je na 1 minuut beeld. Neem wel de versie:CCcam 2.3.0.
      Dan ben je ook af van het gezeur met Can. Digitaal en hun "antishare maatregelen".
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • RE: Van DM naar VU geen Film Premiere

      1:1 overgezet van dreambox 7020 naar VU+ DUO, geen enkel probleem
      cfg en cccam versie (identiek op beide receivers)

      antishare maatregels willen we nu niet persee aankaarten want dat is vanuit de provider gezien een legitieme actie en vanuit de gebruikers gezien nog NIET werkzaam.
      dus geen paarden schuw maken.
      ciao

      sinds midden vorige week is die maatregel ook bij CDS werkzaam.
      moest ik nog even aanvullend schrijven aan den lezers
      :D keine kohle mehr :D

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()