softwarebeheer niet aanwezig?

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • softwarebeheer niet aanwezig?

      hallo even een vraagje zou eens nwe zenderlijst op mijn uno willen zetten maar als ik het via de normale procedure doe in het vti panel krijg ik melding software manager extensie niet aanwezig.
      nou is het probleem dat ik de vu onderweg.mee heb in vrachtwagen dus nie met een edit prog kan werken.
      wie helpt mij uit de brand?
    • RE: softwarebeheer niet aanwezig?

      volgens mij hadden we die vraag al eens...

      maar goed,
      als de software manager extentie niet aanwezig is, hetgeen vreemd is kun je niets downloaden uit de internet feed
      (als je geen verbinding hebt met internet, krijg je ook zo een dergelijke melding)

      je kunt een usb stick gebruiken indien je een courante zenderlijst in de vorm van een .ipk vindt.
      ik zelf vind er geen (rotor settings - neem ik aan??? )

      ciao
      :D keine kohle mehr :D
    • RE: softwarebeheer niet aanwezig?

      ok das raar want internet verbinding is gewoon in orde alle groen en bevestigt.
      ik heb dus in applicaties alleen beheer extensies staan en bij de groene knop staat niks?
      als ik dus op beheer extensies druk(rode knop)krijg ik dus die melding.
      in software beheer staat ie gewoon als aanwezig.
      kan m echter niet deinstaleren en ook niet opnoeuw instaleren dus.
      overigens gaat dat met geen enkele extensie in de software beheer.
    • RE: softwarebeheer niet aanwezig?

      hallo tonski bedankt voor je hulp maar het bleek een foute flash? te zijn
      weet niet waarom of hoe het gebeurt is maar na opnieuw flashen en van 0 af aan beginnen werkt alles weer perfect