Bootloader

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Hallo forumleden,

      Even een vraag waar ik zelf niet uitkom. Vanaf bepaalde image's dient de bootloader eerst veranderd te worden.

      Nu heb ik een Ultimo maar hoe kan ik zien welke loader er nu inzit?

      mvg

      Xander
      [color=crimson]VU+ Duo2 met VTI en Ultimo met VTI, Samsung Spinpoint F2 Ecogreen HDD 500 GB. Triax 88cm vaste opstelling 13/19,2/23,5/28,2/28,5 east. Philips PFL7403d/10 full HD 1080p. Sony Str DE 585 icm Magnat 5.1. Logitech Harmony 525[/color]
    • RE: Bootloader

      Hoi Tonskidutch,

      Bedankt voor je antwoord.

      Mijn volgende vraag is natuurlijk, hoe kan ik de bootlaoder versie bij Solo en Duo zien.

      Ik vraag dit omdat mijn zoon een Duo heeft en hij wil er ook VTI opzetten.

      mvg

      Xander
      [color=crimson]VU+ Duo2 met VTI en Ultimo met VTI, Samsung Spinpoint F2 Ecogreen HDD 500 GB. Triax 88cm vaste opstelling 13/19,2/23,5/28,2/28,5 east. Philips PFL7403d/10 full HD 1080p. Sony Str DE 585 icm Magnat 5.1. Logitech Harmony 525[/color]
    • RE: Bootloader

      de bootloader staat natuurlijk in een deel van de flashrom die je niet zomaar kunt uitlezen.
      dus vooraf die NOGMAALS erin zetten is de beste methode
      ook al was die al eens erop geflashed, dat geeft niets...

      -a de bootloader is betreffende de images backward compatibel
      -b de bootloader er nogmaals op flashen is 20 seconden werk en kan geen kwaad (zelf gedaan)

      -c neem wel de enkel juiste bootloader voor die machine en niet zomaar wat

      : solo = dit lezen
      en ook hier op ons forum
      lezen onderaan staat bestandje

      :duo = dit lezen
      en ook hier op ons forum
      lezen onderaan dat bestandje

      neem nu niet de bootloader voor de solo in een duo of andersom , dan ben je gewoon stom bezig.
      :D keine kohle mehr :D
    • RE: Bootloader

      Hoi Tonskidutch,

      Bedankt voor je uitleg. Het is me nu helemaal duidelijk. :331:

      mvg

      Xander
      [color=crimson]VU+ Duo2 met VTI en Ultimo met VTI, Samsung Spinpoint F2 Ecogreen HDD 500 GB. Triax 88cm vaste opstelling 13/19,2/23,5/28,2/28,5 east. Philips PFL7403d/10 full HD 1080p. Sony Str DE 585 icm Magnat 5.1. Logitech Harmony 525[/color]