Vu+ Duo met Visiosat Bigsat en 4 twin LNB's

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Vu+ Duo met Visiosat Bigsat en 4 twin LNB's

      Hallo,

      Zoals in de subject aangegeven, ik heb op dit moment een triax schotel met duo twin lnb voor Astra I en III (tvvlaanderen). Echter, ik zou ook graag Astra 2 en hotbird willen ontvangen. Hiervoor zou ik een Visiosat Bigsat met multi LNB houder, 4 twin LNB's en 2 disecq switches willen aankopen. De redenering hierachter is dat ik met de Duo nu een kanaal kan opnemen en teglijkertijd een ander programma bekijken dat op dezelfde transponder zit. Dti zou ik graag behouden en daardoor denk ik de twin lnb's nodig te hebben en dus ook 2 disecq switches.
      De vraag is nu, kan dit werken met de VU+ Duo ? Of bestaan hier andere oplossingen voor ?

      Alvast bedankt
    • tuurlijk gaat dat ook een wave t55 of t90 gaan prima ik heb een wavet90 met 8 lnb,s voor 4 boxen en dat gaat prima.Als je toch overweegt om nieuw te kopen neem dan lnb's met 4 uitgangen en twee sswitchen 4/2 ben je altijd voorbereid voorals er nog een box bijkomt.
      Wave T90 8 lnb's van 28 23 19 13 9 4.8 oost 0.8 5 west Vu+Ultimo en Vu+Uno