Melding beperkt flash geheugen update

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Melding beperkt flash geheugen update

      Vanmorgen tot 2 keer toe versie 4.2 gezet. Inmiddels doet de 2e versie het zonder groene schermen. Echter na de installatie van de picons heb ik de softwareupdate willen starten maar krijg dan de boodschap dat het een risico is om up te daten om er minder dan 1mb flash geheugen ter beschikking is. Wat kan ik er aan doen om ruimte vrij te maken anders kan ik niet meer updaten?
    • RE: Melding beperkt flash geheugen update

      Zet de picons op een usb-stick. Wat moet je daarvoor doen? USB stick vanachter aan de vu+ hangen. Dan naar device manager (ik ken de nederlandse naam niet, onder vti-panel, systeemapparatuur, of iets gelijkaardigs). Dan gele knop en de stick 1%-99% formateren (nodig omdat er anders problemen ontstaan bij het opstarten). Dan de 1% (v)fat formateren en de 99% ext2 formateren, dan het 99%-deel mounten en dan de picons van feed halen. (moet 1 keer gebeuren van feed, daarna gaat het ook via de picon-manager van misterT)
      Andere tip: niet nodige plugins wissen, bv. als je geen wirelesslan gebruikt alle de wlan paketten wissen, ook alle niet te gebruiken skins wissen.
      En vooral, met nog maar 1mb geen update doen! (10mb vrij zou moeten lukken)
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!