Picons installeren

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Picons installeren

      Hallo,

      ik heb vti 4.3 op mijn vu uno geinstalleerd en heb vanuit de pakketlijst de picons van licher geinstalleerd. Werkt prima echter krijg de melding dat flash geheugen kleiner wordt.

      Hoe kan ik de picons vanuit de kanalenlijst installeren op een usb of een hdd. Of moet ik dit op een andere manier doen.

      bij voorbaat dank
    • RE: Picons installeren

      Picons deinstalleren
      USB-Stick achter in de STB steken (bv 1GB)
      Formateren(initialiseren) naar ext 2 of 3 (Neem dat dat aanbevolen is voor usb-sticks, ik weet niet welk het juiste is), doe dit onder VTI-Panel->Systeemgereedschap->Apparaatbeheer (of iets dergelijks, ik gebruik duits VTI-Panel)
      Dan usb-stick mounten naar media/usb
      Dan picons van feed halen

      Tip: gebruik VTI Zero onder VTI Image opties (of iets dergelijks), en wis wat je niet nodig hebt om flash te besparen
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!
    • RE: Picons installeren

      ext2 wordt aanbevolen
      een 256 MB usb stick is al genoeg
      VTI zero is aardig om iets eraf te gooien maar dan moet je ook weten of je die niet meer nodig hebt, en voor de uno niet echt een noodzaak.

      picons is afhankelijk van de soort en hoeveelheid altijd beter op usb te plaatsen en niet op hdd anders blijft je hdd altijd lopen (bij elke zap dat er een picon geladen moet worden van hdd)

      ciao
      :D keine kohle mehr :D