Een paar zenders SNG 0 %

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Een paar zenders SNG 0 %

      Hallo,

      sinds ik overgestapt ben op de laatste image heb ik toevallig of niet af en toe problemen met een paar zenders.
      twee keer eerder gehad dat ze niet werkte dan haalde ik de vu even van het stroom en daarna werkte ze weer.
      Echter vandaag helpt dit ook niet meer.
      Wat kan dit zijn?

      Alle zenders werken perfect maar de problemen zijn er bij

      Ned 1 HD
      RTL 4 HD
      RTL 8 HD
      Discovery HD
      NGC HD

      bij deze zenders staat het SNG op 0 % bij de andere niet genoemde alles boven de 80 %

      heb net ook al de laatste zenderlijst erop gegooid maar dit hielp ook niet....

      grt Nico
    • RE: Een paar zenders SNG 0 %

      Zet je ontvanger op Nederland 1, dan naar zenderzoeken in het menu.
      Ga nu handmatig zoeken op transponderfrequentie 11856 V 27500 2/3 8psk
      Als dit klaar is, op OK drukken en menu verlaten.
      Switch even naar Nederland 2 en dan weer naar Nederland 1 en je moet weer beeld hebben
      op de vermelde zenders.

      Dus de frequentie is niet! veranderd, maar wel de FEC, was 5/6 en de 8psk waarde.

      Zover ik weet, gaat in januari ook hetzelfde gebeuren met Nederland 3
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • RE: Een paar zenders SNG 0 %

      je kunt voor de gein eens je eigen zender / kanalen lijst en die van mij vergelijken
      ik heb namelijk geen verandering hoeven maken of hoeven scannen.

      ten dele is dat afhankelijk van de specifieke service instelling per zender
      EN
      de juiste menu > VTI instellingen > disable auto updat of channellist
      Bilder
      • newscreenshot12.png

        26,48 kB, 894×213, 149 mal angesehen
      :D keine kohle mehr :D

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()

    • RE: Een paar zenders SNG 0 %

      Tonski,

      Die oplossing is ook goed, maar kan ook van invloed zijn op andere zaken in je lijst.
      Voorbeeld, NED1 HD, moet bij mij Nederland 1 HD zijn en blijven en,
      dat verandert dan ook.
      Het is een kwestie van smaak.


      @nicop,

      Ja, de site van CD blinkt nog steeds niet uit in perfectie, maar het nieuws is nu te vinden
      in de rechter kolom en soms ook nog eens te laat.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • ik geloof dat de veranderingen ook te vinden zijn op de website
      ***.ikverhuismee.tv


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ