DLNA en Upnp

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • DLNA en Upnp

      In mijn vu uno heb ik een harde schijf die ik in mijn netwerk deel. Nu heb ik een tablet en wil ik graag dat de bestanden op mijn vu zichtbaar worden op mijn tablet. momenteel krijg ik dit niet voor mekaar met de plugins. Heeft iemand dit al werkend of is er al een standaard plugin voor?
    • RE: DLNA en Upnp

      op de Vu+ is al een DNLA-server opgenomen in het VTI image, die moet je aanzetten
      maar dan is wel belangrijk om vooraf te weten wat voor bestanden je bedoeld ? de filmopnames ?
      want andere bestanden worden niet getoond per dnla

      een tablet? een iPad? kan volgens mij nog geen HD afspelen (indien je filmopnames bedoelde in bovenstaande vraag)

      ciao
      :D keine kohle mehr :D
    • RE: DLNA en Upnp

      dank voor je reactie. die standaard had ik al aan staan maar daarmee had ik het nog niet werkend op mijn tablet. Ik heb nu djmount en ushare gebruikt en nu heb ik het aan de praat.

      bijkomend probleem is dat mijn netwerkshares naar de harde schijf in de vu niet meer hersteld willen worden. heb je daar misschien nog een tip voor?

      ik zie de vu nu alleen als upnp in mijn netwerk maar kan deze niet goed benaderen.
    • Oeps,
      helemaal uit het oog verloren deze draad, excuus.

      heb je updates binnen gehaald? via blauw groen groen
      bij enkele stond een belangrijke aanwijzing inzake het overschrijven van de configuratie bestanden
      (ik had die aanwijzing zelf over het hoofd gezien en daarmee waren ook mijn mounts en samba config weg...)

      ciao
      :D keine kohle mehr :D

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()