Solo2 twee tuners in combinatie met een Rotor

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Solo2 twee tuners in combinatie met een Rotor

      Ik zou graag met een rotor aan mn solo2 de beide tuners willen gebruiken. Hiervoor heb ik van mn satellietleverancier een tweeweg splitter gekregen om daarmee de beide tuners van de solo extern te verbinden met de enkele kabel welke naar de rotor gaat. Echter bij deze opstelling kan ik twee maal van satelliet wisselen en dan doet ie vervolgens niets meer. Ik heb behoorlijk zitten sleutelen totdat ik er achter kwam dat de splitter het probleem veroorzaakte. Nu, zonder de splitter, gaat het goed ; echter zie ik bij het opnamen van een willekeurig kanaal veel andere kanalen grijs gekleurd en krijg ik de melding dat er geen vrije tuner meer is. Ook de instelling van Tuner B op bijvoorbeeld Loopthrough to tuner A lijkt hier niet te werken.

      Weet iemand een oplossing?

      ?-(
    • De Solo2 ondersteunt uitsluitend een interne loopthrough van tuner B naar tuner A. Je moet de coax dus aan de ingang van tuner B aansluiten, en tuner A op loopthrough instellen.
      VU+ UNO/DUO/Ultimo/Solo2/ET5000/ET9200/TM Twin/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 555, 600, 900 & 1100