Harde shijf niet meer zichtbaar

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Harde shijf niet meer zichtbaar

      Hallo,

      ik heb mijn vu uno voor een reparatie weggehad ivm het rode led probleempje. Er zit nu een nieuw moederbord en ik heb de vti versie van 16-02-2013 weer geinstalleerd, ineens is mijn harde schijf (western digital caviar green 1TB) niet meer zichtbaar. Het lijkt me wat vreemd dat deze ineens stuk zou zijn, in de tussentijd is die mooi opgeborgen geweest. Ik heb ook een andere schijf geprobeerd en deze wil nu na enkele pogingen geformatteerd worden (kreeg eerst meldingen dat hij niet geformatteerd kon worden om dat de partitie niet kon worden gemaakt) Het mounten wil op zich ook al laat hij hem niet continu zo zien.

      Heeft iemand hier ervaring mee en kan het zijn dat het nieuwe moederbord niet 100% is? Wat kan ik het beste doen om de schijf van 1tb weer aan de praat te krijgen?
    • Hoi,

      Ik weet niet of het helpt, maar misschien heb je er iets aan.

      Ik had ook een probleem met mijn harde schijf. Herkende niet goed. Heb het volgende gedaan. Plaats een andere image (heb black hole genomen), formateer de harde schijf. Plaats nu je VTI image terug en laat de harde schijf met rust (dus niet opnieuw formateren), Toen herkende VTI mijn harde schijf wel.