vu solo met hd+ module

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • vu solo met hd+ module

      hallo heb een vraagje ..

      heb een vu solo kan ik daar een module van HD+ in doen met een kaart werkt dat?

      de box loopt op cc cam in de kaart lezer zit me c+ nl kaart.

      is puur voor me zelf.. lees dat module`s niet werken?

      weet niet als dat zo is
    • cc cam, keine Ahnung, würde mich aber wundern wenn es nicht funktioniert
      ich selber nutze scam und das funktioniert

      musst nur drauf achten das du nicht die neueste hd+ karte kaufst (die hd03)
      die funktionieren nicht

      musst ne hd01 oder hd02 besorgen, kannst auch eine abgelaufene bei ebay oder so kaufen
      und im internet bei hd-plus.de neu freischalten
    • Kijk eerst welke Kaart je hebt. Indien HD03 zal het op geen enkele mannier werken.
      Indien HD01/HD02 gewoon net als je canal digitaal kaart in de kaartlezer steken en dan zou het moeten werken met cccam
      Een CI+ module zal niet werken.

      Ik zie net dat de Vu+ Solo maar 1 kaartlezer heeft.
      Oplossing is een smargo of een smartmouse.

      Daarnaast moet de cccam.cfg lichtjes aangepast worden. Dan zou HD01/HD02 kunnen werken naast de Canal Digitaal kaart.

      Met vriendelijke groeten,
      Clemens
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!

      Dieser Beitrag wurde bereits 4 mal editiert, zuletzt von Clemens ()

    • dan denk ik dat ik voor de smargo ga.

      heb hier nog wel een kaart liggen HD02 maar abo is verlopen.. helaas kunnen wij in nl die dingen niet verlengeren.

      dus word nu een ijs karbbertje helaas..

      zal is kijken waar ik nieuwe kaart kan krijgen HD02..
    • Je kunt die kaarten wel verlengen: Je zult wel over de grens moeten gaan. Daar zo een code kopen (Die je moet openkrassen met een muntstuk) voor 50€ (bij Media Markt).
      Dan kun je deze ingeven op de site die ik je met een berich ga sturen. Eventueel een laptop aan het Duitse internet hangen, dan zien ze dat je de kaart in Duitsland verlengt hebt.
      Voor de rest moet je geen gegevens aangeven.(Enkel Kaartnummer en de code). Tijdens de Aktivatie loopt de kaart wel best in de ontvanger op bv RTL HD. (Dus kaartnummer opschrijven, kaart in de receiver laten en iemand thuis op RTL HD laten zappen)



      Met Vriendelijke Groeten,
      Clemens
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!

      Dieser Beitrag wurde bereits 4 mal editiert, zuletzt von Clemens ()