sid not found in pat

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • sid not found in pat

      Hallo ,

      Ik heb een goed werkende vu duo op mijn schotel, maar als ik een Vu ultimo aansluit op dezelfde kabels naar mijn schotel (dus de duo ontkoppelen) dan krijg ik alleen maar "sid not found in pat" , ik heb de laatste kanalenlijst gedownload.

      Bij geen enkel kanaal heb ik beeld, bij BVN is mijn signaal 0 % terwijl bij andere HD kanalen op 80 % zit.
      Als ik mijn Duo aansluit heb ik bij BVN zelfs 90 %.

      Ik denk dus aan een instelling op de Ultimo maar ben al uren aan het zoeken zonder resultaat.

      Iemand een suggestie?

      grt N
    • ik heb er 3 sats achter op deze dus als eerste lnb bij mij is dan 13 dan 19 en dan 23 dus ik weet niet wat jou instellingen zijn in de volgorde van de lnb
      Bilder
      • screenshot.jpg

        162,12 kB, 700×393, 55 mal angesehen
      VU+ ULTIMO 4K - VU+ DUO 4K - DREAMBOX 7080



      WAVE T90 8 LNB- WAVE T55 4 LNB
    • 'sid not found in pat' wil niets anders zeggen dan dat er wel data gevonden wordt op de transponder, alleen niet volgens de tables die er verwacht worden.
      Dit kan je dus krijgen als je op een verkeerde satelliet staat afgestemd door bijvoorbeeld niet goed geconfigureerde disecq instellingen.

      Je hebt weinig aan instellingen van een ander, je zult echt moeten kijken hoe de LNB's in jouw schotel staan opgesteld en op de disecq-switch is aangesloten.
      Kijk even hoe de instellingen zijn op de ontvanger waar het wel op werkt.

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Tech ()

    • Sorry voor mijn late reactie en allemaal heel erg bedankt voor de reacties!

      vandaag ben ik weer eens verder gaan kijken en inderdaad het was een simpele instelling bij de tuners....

      bedankt nogmaals!

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Nicop ()

    • Nicop schrieb:

      Sorry voor mijn late reactie en allemaal heel erg bedankt voor de reacties!

      vandaag ben ik weer eens verder gaan kijken en inderdaad het was een simpele instelling bij de tuners....

      bedankt nogmaals!

      kun je dan ook die GOEDE simpele instelling aan ons geven
      zodat gelijksoortige vragen ook met juiste oplossing en feedback kunnen worden gelezen door die na jou komen?

      ciao ciao
      :D keine kohle mehr :D