VU+duo heet in deep sleep

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • VU+duo heet in deep sleep

      Hoop dat dit de juiste plek is voor dit probleem.

      Sinds dit voorjaar 2 VU's nieuw type hier in huis. Sinds ik ze heb zijn ze altijd zeer koud of net ietsje warmer in allerlei situaties. Ik zet ze standaasd in deep sleep als er niet gekeken of opgenomen wordt, altijd prima.
      Tot eentje een tijdje terug toen ik de bovenkant voelde (wat ik regelmatig doe) opeens erg heet bleek te zijn geworden terwijl hij in deep sleep stond (rode ledje aan). Ik schrok me lens, heb hem meteen achterop uit gezet en na afkoelen herstart en hij deed het nog. Geprobeerd te analyseren maar kwam er niet uit. Dagelijks verder in de gaten gehouden maar alles normaal.

      Lees vandaag op een forum dat iemand anders al een aantal malen hetzelfde probleem heeft gehad, waarbij de VU niet meer op wil starten. Het ledje brandt en de fan is uit en het gebeurt zowel met de fancontrole plugin als zonder die plugin, geeft hij aan.

      Iemand een oplossing?
      Want het lijkt me een ernstig probleem: ik weet niet hoe heet de processor en andere onderdelen worden als je de bovenkant van het apparaat nauwelijks aan kunt raken.
    • RE: VU+duo heet in deep sleep

      Ja. ik heb het ook een aantal keren gehad.

      Weet echter de oplossing niet. Ik zet liever de stroom er dan helamaal af.

      Ik denk dat dit toch het beste maar bij vuplus.com/?page_id=9 gemeld moet worden.
      Gruss Delagroov

      Vu+ Ultimo 500GB hdd, Vu+ Uno, Vu+Solo²
      Astra 1,2,3, HB
      Harmony 600, Harmony Touch
    • Zet er eens het laatste VTi Image op 2.0 en de instellingen in fancontrol en powercontrol hetzelfde zetten dan zou je probleem opgelost moeten zijn






      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Ik heb met PLi waar geen powercontrol inzit(dus alles staat op max)en fan aan, ook sporadisch dit probleem.

      In het proces van naar deepstandby gaan, wordt de hdd eerst uitgeschakeld.
      De hdd start dan, na afsluiten(deep standby) van de box, weer op heb ik gemerkt.

      En het valt gewoon niet te triggeren, waarom de box weer een start signaal geeft aan de HDD in deepstandby modus.

      Dan krijg je de box ook niet meer aan met de RC
      HDD schaltet sich manchmal nicht aus.
      Gruss Delagroov

      Vu+ Ultimo 500GB hdd, Vu+ Uno, Vu+Solo²
      Astra 1,2,3, HB
      Harmony 600, Harmony Touch

      Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von Delagroov ()

    • De box is voor RMA bij de importeur geweest en er zit nu een nieuw MB en frontpanel in.

      Het probleem is bij mij nu verleden tijd.
      Gruss Delagroov

      Vu+ Ultimo 500GB hdd, Vu+ Uno, Vu+Solo²
      Astra 1,2,3, HB
      Harmony 600, Harmony Touch

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Delagroov ()

    • Toppie dat jou probleem opgelost is
      danke je voor je berichtje dat nu alles OK is ;)


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ