[gelöst]Het flashen van mijn vu+solo eindelijk gelukt.

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Het flaschen van een vu+ solo.

      He ik weet nu hoe ik mijn vraag op dit forum moet stellen.Sorry stauffie dat ik je een e-mail stuurde.

      Nu de vraag wie kan mij helpen om de vu+ solo te flaschen wat moet ik precies doen ik kom er maar niet uit. Ik heb vti v 0.1 op een usb stick staan wat moet ik nu nog meer doen? Ik heb ook de mbox-dvb modules gedownload maar ik weet niet wat ik moet doen vuplus en de solofolder ik weet niet wat ik verder moet doen.Wie wil mij helpen. En dan zit ik ook nog met de CCcam 2.1.4 hoe ik die in mij vu+solo moet krijgen. gr joellie
    • Het flaschen van een vu+ solo

      weet nu hoe ik mijn vraag op dit forum moet stellen.Sorry stauffie dat ik je een e-mail stuurde.

      Nu de vraag wie kan mij helpen om de vu+ solo te flaschen wat moet ik precies doen ik kom er maar niet uit. Ik heb vti v 0.1 op een usb stick staan wat moet ik nu nog meer doen? Ik heb ook de mbox-dvb modules gedownload maar ik weet niet wat ik moet doen vuplus en de solofolder ik weet niet wat ik verder moet doen.Wie wil mij helpen. En dan zit ik ook nog met de CCcam 2.1.4 hoe ik die in mij vu+solo moet krijgen. gr joellie
    • [gelöst]Het flashen van mijn vu+solo eindelijk gelukt.

      Hallo allemaal het flashen van mijn vu+solo is eindelijk gelukt, zie algemeen vu+duo voor de methode die ik gebruik hebt. Ik heb gelijk de CCcam 2.1.4 er in gezet. Alleen heb ik nu nog geen beeld. Ik heb op de eerste pagina waar de instellingen begonnen multi ingevuld ik had er eerst pal staan maar toen ook geen beeld. Het kaartje met de chip omhoog in het slot, even om te proberen of ik beeld had, de zenders op astra 19 graden laten scannen maar geen beeld. De afbeelding van vuplus-support . com blijft er op staan met links boven , Loding defaults... Wat moet ik nog veranderen om beeld te krijgen, wie kan mij zeggen wat ik nog moet doen, of in moet stellen. gr joellie.
    • chip omlaag en de cccam config downloaden uit dezelfde lijst als de cccam


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Cccam gedownload.

      Hallo stauffie ik heb de CCcam config gedownload. Ik heb op de eerste pagina waar de instellingen begonnen , net voor het talen keuze menu. Multi in gevuld ,klopt dat er waren 3 keuzes mogelijk heden de eerste was pal de tweede weet ik niet meer dat was iets met hnts , de derde was multi die ik toen hebt aangevinkt klopt dat of had ik toch pal in moeten voeren .En als multi niet goed was hoe kom ik dan weer op de eerste pagina waar je de keuzes uit deze 3 opnieuw kan gaan invoeren. Ik heb de chip naar beneden maar beeld de CCcam gedownload ik denk dat ik toch pal had moeten invoeren .Het beeld blijft gewoon staan op vuplus-suport.com ,met links boven in loading defaults. Ik heb ook geen signaal sterkte en kwaliteit. gr joellie.
    • vu+ solo werkt.Beeld op FTA zenders.

      Hoera stauffie hij werkt gedeeltelijk alleen de FTA zenders werken .Maar het begin is er DANK ZIJ JE HULP. Nu nog de Hollandse zenders maar dat komt wel, ik hoop dat je mij daar ook bij helpt. Zo ik ga nu slapen naar een paar eneverende dagen.puf puf .Welterusten allemaal. gr joellie.