vu + solo alleen FTA zenders.

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • vu + solo alleen FTA zenders.

      Hallo allemaal ik heb alleen beeld op de duitse FTA zenders . Wat moet ik doen om ook de nederlandse zenders er op te krijgen. Ik heb de CCcam 2.1.4 er op staan en ook de cfg config aangevinkt. Ben ik nog wat vergeten.? gr joellie.
    • ja stop er een abo kaart in


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • cccam erop config gedownload cccam gestart via de blauwe toets?

      kaart erin met de chip naar beneden en je hebt beeld

      sorry moest eigenlijk een grapje zijn van die nederlandse kaart :D

      en als dat nog niet werkt in je config dit zetten

      tenminste als je een nieuwe canaal digitaal kaart hebt zo een oranje

      SECA HANDLER : 1


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Alleen FTA zenders.

      CCcam erop config gedownload cccam gestart via de blauwe toets?

      kaart erin met de chip naar beneden en je hebt beeld.Heb ik allemaal gedaan ,en ja ik heb een oranje kaart ,en ja de chip zit naar beneden anders had ik waarschijnlijk ook de FTA zender niet ontvangen. andere opties. gr joellie. PS grapje is OKE stauffie geen probleem.
    • Alleen FTA zenders.

      IK heb de CCcam 2.14 gedownload vergeten dat er net bij te vermelden , en later ook nog aangevinkt. gr joellie. PS Wat een zeikerd he die jollie Sorry jongens als ik het zelf had geweten had ik jullie niet lastig gevallen. Maar ik zal alles nog een keer controleren. groetjes.
    • nee joellie waarom zouden we jou lastig moeten vinden vragen maar joh we proberen te helpen

      kijk eens of je per ftp op je box komt en er in je map etc een bestand staat CCcam.cfg

      en dan kijk je nog eens over de blauwe toets of je CCcam ook gestart hebt
      staat er een groen vinkje voor je CCcam???


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • RE: Alleen FTA zenders.

      Als voorgaande oplossingen niet helpen, kun je hier ook eens naar kijken.

      Op welke satelliet staat je schotel uitgericht?
      Nederlandse zenders zitten op: Astra 19.2 Oost (SD zenders) en op Astra 23.5 Oost (HD zenders)

      Heb je de Nederlandse zenders ook in je zenderlijst staan?
      Voer anders eens een PID scan uit op de frequenties van Canal Digitaal.

      P.s. Zonder kaart kun je ook de FTA zenders ontvangen.
    • Alleen FTA zenders.

      Hallo stauffie hoe doe ik dat ; Kijk eens of je per ftp op je box komt en er in je map etc een bestand staat CCcam.cfg via wat voor keuze menu kom ik bij ftp en in de map etc via vti tools of vti image tools of plugins.?
      EN Mistrale ik zit op astra 19.2 graden. En hoe doe ik dat een pid scan uitvoeren. gr joellie.
    • RE: Alleen FTA zenders.

      Ik gebruik de VU+ DUO maar ga ervan uit dat het ongeveer hetzelfde gaat.

      Menu > Instellingen > Zenders zoeken > Handmatig zoeken,

      Daar de volgende PID gegevens invullen bij:

      Systeem: DVB-S
      Satelliet: 19.2 Astra
      Frequentie: 12344
      Polariteit: Horizontaal
      Symbolrate: 27500
      FEC: 3/4

      Dan moeten de volgende zenders tevoorschijn komen:
      RTL 4/5/7/8 - TV Oranje Discovery Channel Benelux - Animal Planet Benelux
      EuroSport - Cartoon Network Netherland / TCM Nederland
      Hustler TV - Dorcel TV - Animax

      Een andere PID is:

      Systeem: DVB-S
      Satelliet: 19.2 Astra
      Frequentie: 12515
      Polariteit: Horizontaal
      Symbolrate: 22000
      FEC: 5/6


      Dan moeten de volgende zenders tevoorschijn komen:
      Nederland 1 - Nederland 2 - Nederland 3
      CNBC / National Geographic Film 1.1 - Sport 1 1 - Film 1.2
      Nickoleon Nederland / Comedy Central Nederland

      Een andere PID is:

      Systeem: DVB-S
      Satelliet: 19.2 Astra
      Frequentie: 12574
      Polariteit: Horizontaal
      Symbolrate: 22000
      FEC: 5/6

      Dan moeten de volgende zenders tevoorschijn komen:
      Net 5 - SBS 6 - TMF Nederland
      Disney XD Netherlands/Veronica - 13th Street Benelux
      Film 1.3 - Car Channel - ECV 1

      Afhangkelijk van je abonnement kun je deze wel of niet zien.
    • Alle FTA zenders.

      Hallo stauffie en mistrale ik zit nu in een menu vti manuel Addons installer. Daar staan nog 2 opties die ik niet hebt geinstaleerd omdat ik niet wist of dat moest. Dat is Ipkg installeren. En daar staat onder installeren Ipkg bestanduit/tmp En de ander is tangz installeren, en dan staat er onder installeren tangz bestanduit/tmp. Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft maar dat kwam ik tegen met het zoeken naar; Kijk eens of je per ftp op je box komt en er in je map etc een bestand staat CCcam.cfg . gr joellie.
    • Alleen FTA zenders.

      HEEL HEEL hartelijk dank dat jullie stauffie en mistrale mij de hele avond geholpen hebben . Ik hou het nu voor gezien ik moet vandaag weer werken, ik ga naar bed .Ik hoop dat jullie morgen avond weer willen helpen? Nogmaals hartelijk dank, en mistrale het hand matig zoeken ging wel maar alleen weer duitse en oosterijkse zenders, ik heb alleen een paar nederlandse radio zenders voorbij zien komen. gr joelie.
    • Alleen FTA zenders.

      Hallo stauffie en mistrale ik ben nog even uit bed gekomen er schoot mij net iets te binnen. Toen ik de vu+solo geflasht had was 1 van de eerste dingen die je moest instellen , op welke taal wil je hem zetten. En 1 van de volgende vragen wat voor systeem wil je de vu+solo zetten , er waren 3 keuzen mogelijk heden. De eerste was PAL ; DE tweede weet ik niet meer zeker maar ik dacht iets van HTTP Of zoiets . DE derde was Multi. dat weet ik weer zeker. IK heb hem toen Multie ingevuld zou daar misschien de fout liggen dat ik Pal of de tweede had in moeten vullen.? En als ik de verkeerde heb ingevuld hoe kan ik dat nog veranderen. Of moet ik weer helemaal opnieuw hem gaan flashen. gr joellie.
    • RE: Alleen FTA zenders.

      Originally posted by joellie
      Hallo stauffie en mistrale ik ben nog even uit bed gekomen er schoot mij net iets te binnen. Toen ik de vu+solo geflasht had was 1 van de eerste dingen die je moest instellen , op welke taal wil je hem zetten. En 1 van de volgende vragen wat voor systeem wil je de vu+solo zetten , er waren 3 keuzen mogelijk heden. De eerste was PAL ; DE tweede weet ik niet meer zeker maar ik dacht iets van HTTP Of zoiets . DE derde was Multi. dat weet ik weer zeker. IK heb hem toen Multie ingevuld zou daar misschien de fout liggen dat ik Pal of de tweede had in moeten vullen.? En als ik de verkeerde heb ingevuld hoe kan ik dat nog veranderen. Of moet ik weer helemaal opnieuw hem gaan flashen. gr joellie.


      opties zijn daar waar jij bedoeld
      NTSC
      PAL
      MULTI

      maar daaraan ligt het niet
      heb je satellieten ook ingescand
      Menu --> instellingen --> kanalen zoeken

      en met ftp op je box komen doe je met filezilla een ftp client die heb je sowoeso nodig als je iets met CCcam wil gaan doen


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Alleen FTA zendres.

      Goede morgen Stauffie IK heb de sattelliet astra 19.2 automatisch en Handmatig laten zoeken ,ik weet niet of je dat bedoeld met heb je de sattellieten ingescand.

      En wat bedoel je met ftp op je box komen doe je met file zilla een ftp client
      die heb je sowoeso nodig als je iets met CCcam wil gaan doen .Staat file zilla een ftp client in de box ,dat ik die via het menu kan activeren. gr joellie.
    • en heb je de satelliet op 23.5 ook ingescand????
      of heb je maar 1 satelliet

      file zilla is een ftp cleint programma voor op je windows pc daarmee kun je de mappen structuur op je vu+ bekijken


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Alleen FTA zenders.

      en heb je de satelliet op 23.5 ook ingescand????
      of heb je maar 1 satelliet

      Nee stauffie ik heb een draaibare schotel,en die staat nu op astra 19.2 graden .Ik dacht ik zal toch eerst dit waar we nu mee bezig zijn onder de knie moeten,dus nederlandse zenders hebben voor dat ik alle sattellieten in de vu+ gaat plaatsen. Of is dat stom gedacht ?IK heb nu een dreambox 7020s enigma 1.Maar dit is heel iets anders.

      file zilla is een ftp cleint programma voor op je windows pc daarmee kun je de mappen structuur op je vu+ bekijken

      OK dus ik moet eerst de fili zilla op mijn PC opzoeken { google } en naar ,de vu+solo downloden is dat correct. gr joellie.
    • ohh en heb je niet eens geprobeerd settings uit de addon server of uit de databse voor motor schotel???


      nee die filezilla installeer je op je computer en dan kun je met dat programma een verbinding maken naar je solo


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ