VU+ DUO met originele image

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • VU+ DUO met originele image

      Ik kwam net het volgende tegen: " Download->CCcam Vu+Duo->VU+ - CCcam for original image".

      Wil, wanneer ik de VU+ DUO heb, eerst de boel eens met origineel image laten draaien. Dus bovenvernoemde zou goed moeten zijn. Blijft alleen de vraag, moet in die CCCam iets geconfigureerd worden en zo ja, HOE??

      Op diverse websites staat ook een lijstje met specificaties van de ontvanger.
      Bij EPG staat Mediaguard, houdt dit in dat ik dan alleen EPG info krijg van de NL zenders en van TVV en bijv. niet de Duitse.

      Wanneer er een andere EPG in moet, kan dat in de originele image?. Zo ja, hoe flash ik die, ook zo: VU+ hoofdmap>>
      en dan in duo plaatsen?.

      Hoop dat iemand dit uitvoerig, zonder moeilijke woorden, kan uitleggen.
      En zo ja, gaat flashen altijd op die mannier?.

      Bij voorbaat dank,

      Togan.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • EPG is
      ELECTRONIC PROGRAMM GUIDE

      en wordt door bijna alle providers mee gestuurd alleen klopt het niet altijd :D

      Op dit moment bijvoorbeeld heeft UPC geen epg

      Je hoeft er dus niets voor te doen of te installeren

      Ik denk je loopt wat ver vooruit zolang je nog geen box thuis hebt wijst zich straks allemaal vanzelf

      En wat images aangaat het VTi is gebaseerd op het originele alleen beter :D dus waarom niet gelijk het VTi erin


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • OK, ik loop misschien op alles voor uit, maar wil goed geïnformeerd zijn.
      Dit kan nooit geen kwaad. Zoals ik eerder al eens geschreven heb, het is niet zo maar een Topfield, daar kan je nu eens echt niets fout doen.

      Ik wil toch eerst met de originele image werken, als dat goed werkt, ben ik al blij. Voor de rest ben ik een beetje bang dat de functie´s van de gekleurde toetsen op de remote, te veel gaan veranderen. Nu hoef ik alleen de handleiding in te kijken en daar staan die functie´s duidelijk in.

      Misschien een beetje eigenwijs van mij?, maar de een zegt VTI er gelijk op, de ander zegt weer Pli.
      Maar dat zijn toch duidelijk voorkeuren van iemand. En hoe zit het nu met de CCCam, moet je dat doen zoals ik schreef, of misschien toch weer niet?.

      Zo weer tijd om naar het strand te gaan, zit hier weg te bakken,

      Selam, Togan.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • CCcam kun je in het VTi van de addon server instaleren en in het originele moet je dat met de hand doen of de feed.conf aanpassen.


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • OK, als het t.z.t. niet lukt, dan kom ik er wel op terug.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • ok togan ;)


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • /etc


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ