softcam valt uit

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • softcam valt uit

      Hallo,

      De softcam ccam 2.30 valt steeds uit bij kanaalwissels en moet steeds opnieuw opgestart worden waarna hij weer werkt. Heb een aantal nieuwe images gebruikt maar bij alle gebeurd net hetzelfde. Heb ook andere softcams getest maar deze blijken niet te werken.

      Ontvanger Vu+ Solo2 en Tv Vlaanderen abonnement.

      Alle suggesties zijn welkom.

      Groeten,
      Ron
    • Ik zou het eens met oscam proberen, met de oscam butler kan je de configs maken (kies voor canal digitaal seca 3). Je moet ze voor de tvvlaanderen wel nog lichtjes aanpassen.
      Bv. via het oscam webinterface (poort 83 na het aanmaken van de configs en het starten van oscam), daar bij files -> oscam.server.
      Daar moet je overal waar 00006A staat er 00006C van maken.
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Clemens ()

    • Clemens schrieb:

      Ik zou het eens met oscam proberen, met de oscam butler kan je de configs maken (kies voor canal digitaal seca 3). Je moet ze voor de tvvlaanderen wel nog lichtjes aanpassen.
      Bv. via het oscam webinterface (poort 83 na het aanmaken van de configs en het starten van oscam), daar bij files -> oscam.server.
      Daar moet je overal waar 00006A staat er 00006C van maken.

      Tot nu toe was de ccam 2.30 de enige die wou werken met de TVV kaart. De oscam butler is me onbekend en heb al een aantal jaren niet echt meer actief geweest met de satboxen. Heb mijn Vu+Solo2 wel sinds zijn introductie en heeft ook altijd perfect gewerkt. Moet ik misschien een firmware update uitvoeren? Waar kan ik de oscam butler ergens vinden en welk is een goed werkende versie?