Nieuwe box

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Ik ben hier nieuw, ik heb sinds jaren een dreambox 7020, nu wil ik over op een HD box. Keuze is dus de dreambox 8000 of de VU (plus) daar ik een oude tv met nog analoge audio ingang en dvi heb kan ik de 500 en 800 van dreambox niet gebruiken want die hebben geen analoge audio uitgang. De dreambox kan meer dan 2 tuners aan dus kan ik ook nog eventueel een terrestrische tuner er naast kwijt. De Vu boxen zijn stukken goedkoper en dus ook iets uitgebreider met hun signaal uitgangen.
      Ik ben eigenlijk benieuwd of de VU dezelfde images gebruikt als de dreambox?

      Zou er nog veel snelheidsverschil zitten tussen de twee boxen?
    • snelheids verschil zit er niet tussen hebben alletwee een 400er BC processor.
      Images zij niet 1 op 1 die van de dream 8000

      Beide boxen zijn enigma 2 er zijn wel zekers overeen komsten

      Images lijken wel op elkaar skins zijn aangepasst en als de boxen lopen met skins van de addonserver zijn er niet zo gek veel verschillen ;)


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Original von stauffie
      snelheids verschil zit er niet tussen hebben alletwee een 400er BC processor.
      Images zij niet 1 op 1 die van de dream 8000

      Beide boxen zijn enigma 2 er zijn wel zekers overeen komsten

      Images lijken wel op elkaar skins zijn aangepasst en als de boxen lopen met skins van de addonserver zijn er niet zo gek veel verschillen ;)


      Wat is de addonserver?
    • uhm,
      als je een bepaald image geladen hebt...
      dus heel bewust een alternatief image in de VU+ hebt geplaatst per usb of rs232,
      dan is meestal in dat specifiek image een extra optie aanwezig om addons en andere applicaties te downloaden via de ingestelde internet verbinding

      VTI
      >
      blauwe knop op afstandbediening
      >
      applications
      >
      een reeks van toevoegingen = addons die dan ter download en installatie ter beschikking staan.

      dus een addon =engelse taal voor een toevoeging >> die je op de server / url van het desbetreffende image kunt vinden.

      en dat had je ook op de dm7020 dus niet verwonderd zijn als je pardoes op de juiste knop drukt en addons vindt.
      ciao
      :D keine kohle mehr :D
    • addon server in het nederlands ik dacht applicaties in het hoofdmenu van de duo
      je vind dan als je een internet verbinding het
      extra skins
      setting lijsten
      emulators
      configuratie bestanden
      enz enz enz enz


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ